KUSHIES ALL-IN-ONE KESTOVAIPAT ?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tellu73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tellu73

Vieras
Olisin halukas saamaan tietoa kokemuksistanne,kellä niitä onkaan??
Josko aloittaisi kestoilun tämän kakkosen kanssa,jahka syntyy...
Kushies vaikuttaisi meile sopivalta ja helpolta vaihtoehdolta.
En tosin tiedä kestoilusta juuri mitään,niin kertokaa ihmeessaä muistakin merkeistä ja kokemuksistanne yleensäkkin.
Plussat ja miinukset kehiin,kiitos jo etukäteen!!!

Mä tykkään noista hampuista (kaikki kaksi vaippaa omaava) kun ne voi kuivata rummussa. Mä olen ihan aloittelija, enkä tiedä mitään kanssa, mutta kivalta tuntuu ajatus päästä noista likavaippavuorista eroon.
Tänään on käytetty yksi kertisvaippa, muuten kestoja, tälläsenä kuumana päivänä on tuntunut hyvältä pelkkä pyyhkeen palanen tollasen vaippakuoren sisällä. Niin ohkasta... =)

ite ostin just taaperolle niitä käytettynä kun halvalla sain, loistavia meidän pojalle, ainut että kun ne kuivaa ikuisuuden.. Eli nuo on uni käytössä ja muuten taskuja käytellään..

Meillä kuivausrumpu hoitaisi talvella tuon kuivauksen,niin olisi aika nopeaa. Mietinkin noita kilohaarukoita,kun on aika suuria,juuri niiden ohivuotojen kannalta. Toki tuleehan niitä kertis vaippojenkin kanssa...
Ompelutaitoisena voisin itsekkin niitä ommella jos kestoiluun tykästyn.
Nyt ainakin vaikuttaisi siltä että se on mun juttu. Niitä kertis vaippoja kun tulee aivan älyttömästi!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu73:
Meillä kuivausrumpu hoitaisi talvella tuon kuivauksen,niin olisi aika nopeaa. Mietinkin noita kilohaarukoita,kun on aika suuria,juuri niiden ohivuotojen kannalta. Toki tuleehan niitä kertis vaippojenkin kanssa...
Ompelutaitoisena voisin itsekkin niitä ommella jos kestoiluun tykästyn.
Nyt ainakin vaikuttaisi siltä että se on mun juttu. Niitä kertis vaippoja kun tulee aivan älyttömästi!!!!!

Eihän niit all in one vaippoi saa rumpukuivata? Vai onko mulla nyt ihan väärä käsitys? (jätin ne siis siksi ostamatta)

Meillä oli niitä kakkosella alkuun, mutta jäivät käytössä Bambino Mio:jen jalkoihin alkumetreillä. Mä en yhtään tykänny siitä, että koko vaippa meni pyykkiin pikkupissan vuoksi. Ja sit se hiiii..das kuivuiminen.

Miojen akilleenkantapää taas oli niiden kuorien nopea rapistuminen käytössä. Prefoldit meillä rullaa yhä (ja tykkään ihan sikana niistä), mut kuoria on enää vain pari.

Nyt on kaik maholliset merkit koluttu netissä läpi ja sanoisin että kushies ei ole meidän merkki. Helpommallakin pääsee kun tarvitsee pestä vain imuosa,ei koko vaippaa. Vielä kun osais päättää mistä ostaa vai tekeekö itse.... Kiitokset kaikille ja palaan varmaankin vielä asiaan,vaan täältähän teidät kaiketi löytää kun painin kysymysteni kanssa.... Helteistä jatkoa kaikille,vaan voisi jo loppua nim.rv.30!!!!

Kushiesit menee myös helposti pilalle väärin pesulla. Itse olen ostanut monet pilalle pessyt, koppuraiset ja reikäiset Kushies ultrat kirppikseltä ja fiksannut niistä meillä uusia vaippoja :)

Minusta eivät ole ihan hintansa väärti, ja tarrallinen sisävaippa ja kuori on kuitenkin ihan yhtä helppo, tai sitten täyttövaippa.

Yhteistyössä