Kusipää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Å

Åttaa

Vieras
Olin viikon poissa ja sillä välin miehellä oli yhtenä iltana kaverinsa ja joku tämän naispuolinen ystävä kylässä. Poika oli yöllä herännyt ja mennyt makuuhuoneeseemme jossa tämä nainen oli ollut nukkumassa(mieheni vieressä). Kaverinsa nukkui vieraspedillä viereisessä huoneessa, mies väitti jälkikäteen että nainen oli nukkunut siellä myös(mitä ihmettelinkin koska sängyssä nukkuu hädintuskin yksi). Mies kaverillaan ja itse raivona kotona, tekisi mieli hajottaa jotakin.. Lasten kanssa juteltiin kaikenlaista ja siinä poika sitten kertoi että isä oli vaatinut vaikenemaan koska muuten "isi ei enää asu teidän kanssa".
Mies yöpyi myös aiemmin "kaveriporukalla" tämän naisen luona. Oksettaa ajatuskin että MINUN sängyssäni on pyörinyt joku saatanan lutka!

Laitoin viestiä että ei näytä naamaansa täällä ja turha soittaakaan. Menköön vaikka porukoilleen punkkaamaan ja selitelkööt niille kuvioita. Kaiken huippu oli kun poika murheissaan totesi kerrottuaan että "huomenna te sitten riitelette" . Miten idiootti voi aikuinen olla!!?

Minä eksyin kerran baarista miehen mukaan hänen kotiinsa. Aamulla selvisi että hänellä on tyttöystävä, joka oli laivalla sillä hetkellä. Tuli kiire pois sen äijän luota.

Kuinka härskejä miehet ovatkaan ku tuovat vieraan naisen av(i)ovaimon sänkyyn! Tätä en ymmärrä.

Ap: Jos juttusi on tosi, niin ei siellä ole vain nukuttu, vaikka niin ehkä lopulta haluat uskoakin.
Onnea tulevaan.

oltiin joskus exän kanssa baarissa ja mentiin sen miespuolisen kaverin luo nukkumaan, kun ei ollut rahaa taksiin. Exä lähti aikaisin töihin ja mä jäin nukkumaan sen kaverin kanssa sänkyyn, jossa oltiin nukuttu yö kolmisin. Aamullakin vaan NUKUTTIIN, ei välttämättä ole muuta. En halua puolustella miestäsi, jos kerran valehtelee, voi hyvin valehdella tässäkin, mutta on myös mahdollista vain yöpyä kaverin luona.

Juttu on valitettavasti tosi. Kaiken huipuksi poika tuli äsken sängystä itkien että hän ei halua että isi lähtee pois, kyseli että mitä aioin tehdä isille ja huolissaan tulevasta riitelystä! Vittu kun hajoaa pää, en voi lähteä ulos koska lasten kanssa kolmistaan, viinakaan ei ole, tekisi vaan mieli huutaa!!!

Ihan ekana lohdutat nyt sitä poikaasi ja huolehdit parhaasi mukaan siitä, ettei häntä enää sotketa aikuisten välisiin asioihin. Ettekä riitele lasten läsnäollessa! Prkl. Jos et satu huomaamaan, niin lapselle on siitä jo jonkin asteen traumoja tullut.

Ja sitten vaikka heität sen ukkelin pihalle - mitä sä paskalla teet kun ei oo peltoakaan?

Sulla on sairas mies. Itsekäs, täysin häikälemätön tunteeton mulkku, joka on valmis aiheuttamaan lapsilleen pysyviä henkisiä vaurioita vieraan pi**un tähden. Se meinaan on satavarma, että sadistisen miehesi vuoksi lapset tulevat syyttämään itseään miehen tempun seurauksista. Sun olisi ehkä hyvä ottaa perheneuvolaan yhteyttä ja kysyä, olisiko lapsille hyvä hankkia ulkopuolista ammattiapua jos tämä johtaa eroon.

Kyllä minulla tolkku pysyy enkä todellakaan halua huolestuttaa lasta yhtään enempää, hän on aina ollut kovin herkkä muutenkin. Kerroin että asioilla on tapana järjestyä ja vein sänkyyni nukkumaan. En ole itse koko iltana hermostunut tai itkenyt, tosin tuntuu että oksennan kohta. Itse saanut omassa lapsuudessa todistaa ihan kylliksi riitaa juopon isäni ansiosta. Masentavaa huomata että sitä on nainut samanlaisen miehen.

Turruttamaan, myös raivojuoksu lähimetsään ja kiljuminen kävisi. Ei se asia tästä millään parane, haluaisin vaan saada nukuttua mutta käyn hieman ylikierroksilla..

Voi ei! Tosi idiootti mies :(. Vastasiko viestiin? Jos ei sen jälkeen kun tietää että sinä asiasta tiedät, ole nöyränä ja pahoillaan, vaan aukoo päätään lisää tms. niin äkkiä ulos tuollainen sika. Lapsiaan vaan satuttaa lisää.

Ei vastannut viestiin. Tiedän että on humalassa tällä hetkellä, liekö edes katsonut puhelintaan, tai sitten tietää että ei voi sanoa mitään puolustuksekseen. Tällä hetkellä ei taas näy valoa siellä tunnelin päässä..

Toi on niin anteeksiantamatonta, että laittaa herkän lapsen tollaseen välikäteen asioissa, joita pieni ei voi edes ymmärtää. Mun käy niin sääliksi sun poika!

Voimia teille!

toivottavasti ei ole mikään kännissä agressiivinen ettei tule yöllä kotiin riuaamaan :(. Voimia jaksamiseen. Pysy tiukkana asiasta. Itse käskisin lapselta tuollaisen pyytämään anteeksi kunnolla ja hoitamaan ja selvittämään lapselle tilanteen... Toivottavasti saat asiat järjestykseen

Välimatkaa on toistasataa kilometria joten ei pelkoa siitä. Väsyttää ajatuskin erosta mutta tämä alkaa olla niin se viimeinen karva mistä se kuuluisan kamelin selkä katkeaa. Todella ihmetyttää että mieluummin käskee lapsen vaieta kun kertoo heti totuuden ja selittäisi jos jotain selitettävää olisi.En vaan voi ymmärtää!

Hyi mikä mies. Vaimo tulee hermolomalta turkista ja ukko on vedellyt jotain kylähuoraa koko viikon pillun reikään ja perseen reikään ja häälahjaksi saadut lakanat on ihan huoran vittu mehuissa ja perse ulosteissa ja käytetty kuukautis vaippa liimattu hää kuvaan vaimon tilalle.

Sika koko mies!!

Yhteistyössä