kutina alapäässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otsoemo

Aktiivinen jäsen
15.04.2008
2 044
0
36
mistä ihmeestä voi johtua jo jonkun aikaa jatkunu kutina alapäässä? ei tule mitään pahanhajuista/kokkareista valkovuotoa, kutisee vaan. hiivatulehduksia mulla ei oo juurikaan ollu. kutina alkoi oisko noin viikko ovulaatiosta ja minähän tietenkin epäilen, että....no te tiedättekin varmaan =)

Minulle neuvolassa on sanottu, että ei ole mitään haittaa jos käyttää hiivakuurin vaikkei varsinaista tulehdusta olisikaan. Eli jos kutina jatkuu eikä kokkareita ilmesty, osta vaan lääkkeet.
Itselläni on kans silloin tällöin noita "kutkapäiviä" ja käytän silloin apukeinona canestenin rasvaa, se auttaa jos ei viiti mokkulakuuria aloittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Minulle neuvolassa on sanottu, että ei ole mitään haittaa jos käyttää hiivakuurin vaikkei varsinaista tulehdusta olisikaan. Eli jos kutina jatkuu eikä kokkareita ilmesty, osta vaan lääkkeet.
Itselläni on kans silloin tällöin noita "kutkapäiviä" ja käytän silloin apukeinona canestenin rasvaa, se auttaa jos ei viiti mokkulakuuria aloittaa.

Paitsi, et mulla noi käsikauppahiivalääkkeet aiheuttaa vain lisää kutinaa.. :D Ja tiedän monia muita, joilla sama ongelma. ...et et.. Mut jos toimii, niin hyvä. :)

Ihan vain ilmakylpy (yöllä pikkarit pois) ja päivällä mahdollisimman hyvä "tuuletus" (puuvillaiset alkkarit, vältä lycraa ja kireitä housuja, jotta tuolla on mahdollisimman ilmavaa :xmas: ) auttaa usein jo paljon, mut sit myös ne apteekin maitohappokapselit yms. auttaa. Tosin saman tuloksen saa (kuulemma) maustamattomalla jogurtilla (sitä truittaa tuonne), mutta halvemmalla. :D

Yhteistyössä