Kutsuihin vastaamattomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöyristynyt

Vieras
Täällä aina kysellään että mikä on junttia ja mikä white trashia. Kerronpa nyt noiden parin ketjun innoittamana: se, että esitettyyn kutsuun ei vastata ja jätetään vain menemättä. Tai luvataan tulla eikä ilmoiteta peruuntumisesta. Käytöstapakategoriassa vastaa ihan täysin sitä että joku tervehtii ja syljet päälle. Ja vielä kun on lastenkutsut kyseessä, mistä voi kukin tykönänsä arvella että pettymys on jumalaton jos ei ilmestytä paikalle.

Haluaisinpa nyt kuulla teiltä oharin tehneiltä että mikähän on koulutustaso? Nimittäin määrätyillä yhteiskunnan askelmilla tuommoinen peli ei vetele ollenkaan. Siis YÄK miten junttia, yäkyäkyäk.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöyristynyt;27920240:
Täällä aina kysellään että mikä on junttia ja mikä white trashia. Kerronpa nyt noiden parin ketjun innoittamana: se, että esitettyyn kutsuun ei vastata ja jätetään vain menemättä. Tai luvataan tulla eikä ilmoiteta peruuntumisesta. Käytöstapakategoriassa vastaa ihan täysin sitä että joku tervehtii ja syljet päälle. Ja vielä kun on lastenkutsut kyseessä, mistä voi kukin tykönänsä arvella että pettymys on jumalaton jos ei ilmestytä paikalle.

Haluaisinpa nyt kuulla teiltä oharin tehneiltä että mikähän on koulutustaso? Nimittäin määrätyillä yhteiskunnan askelmilla tuommoinen peli ei vetele ollenkaan. Siis YÄK miten junttia, yäkyäkyäk.

paskan tärkeetä jollekkin paskan tärkeelle! ihan saavat yksinnään vetää omaa minä täydellinen paskaansa!!!!jos ei kiinnosta vedä ihtees!

ei se koulutustaso kerro junttiutta, valitettavasti :(
Jos korkeasti koulutettu päättää että hän ei kutsun etiketistä piitta niin hän ei piittaa,
hänen mielestään juntti on vaan kutsuja.
Nimimerkillä häihin kutsunut sukulaisen joka on joku proffessoori (en jaksa muistaa titteliä)
ja ilman lapsia.
Ensin ei ilmottauduttu ja soittelimme perään/s.postia ja tulee ilmoitus että koko perhe tulee?
Kutsussa luki selkeästi lapsivapaat häät.
Meillä oli pukeutumiskoodikin ja nämä pyyhältää nukkaantuneet vanhat vaatteet päällä :(
Toki kun juhlat oli tuli kommenttia,
emme olisi ikinä uskoneet että sinulle näin hienot ja upeat häät tulee,
ajattelimme että jossakin pitopalvelun teltassa tai seurojen talolla ollaan ja saavuttiin kohteliaisuudesta.
Niin,
minulla oli kyllä kaikki selkeästi kutsussa netti os. myöten joten mistä moinen ajatus että jossakin seurojen juntti talossa tai teltoissa?

[QUOTE="nöfnöf";27920306]ei se koulutustaso kerro junttiutta, valitettavasti :(
Jos korkeasti koulutettu päättää että hän ei kutsun etiketistä piitta niin hän ei piittaa,
hänen mielestään juntti on vaan kutsuja.[/QUOTE]

No on kyllä pakko myöntää että olen itsekin tavannut jonkun akateemisen juntin jolla sosiaaliset taidot on nolla, että eihän ne aina korreloi tietenkään. Mutta jotenkin tuosta kutsujen ignooraamisesta vaan tulee mieleen sellainen lösöperä (siis henkinen) jonka ei ikinä ole tarvinnut juuri minkään eteen vaivautua tai sivistyä, ja joka täten viittaa toisten vaivannäölle välinpitämättömästi kintaalla.

Ja juu, tunnen myös sydämetään erittäin sivistyneitä ihmisiä jotka eivät välttämättä ole hankkineet laajaa koulusivistystä. Voi sitä viisastua muutenkin. Mutta osa on sivistymättömiä henkisestä laiskuudestaan - eli juntteja.

Ai helvata mä tunnen yhden lääkäriperheen. Ovat niin koulutettuja, mutta hemmetin taukkeja. Olevinaan hienoja, mutta kun sen kulissin ja lepertelyn taakse näkee...ei voi kun sanoo että jumankekka m oon hienompi mitä itsestänne annatte edes kuvan. Ai hitto mä vihaan niitä. Ja ne on just tommosia että kun pikku poikamme ei nyt taho niin voi ei kun me ei päästä. Vaikka asia on niin että äiti on vanha laiska lehmä ja oikea syy on joku ihan muu. Toivottavasti sinä laiska lehmä luet tätä ja menet itseesi. Mä oikeesti vihaan sua ja sun tekopyhyyttä. Kiitos ja aamen.

Ai helvata mä tunnen yhden lääkäriperheen. Ovat niin koulutettuja, mutta hemmetin taukkeja. Olevinaan hienoja, mutta kun sen kulissin ja lepertelyn taakse näkee...ei voi kun sanoo että jumankekka m oon hienompi mitä itsestänne annatte edes kuvan. Ai hitto mä vihaan niitä. Ja ne on just tommosia että kun pikku poikamme ei nyt taho niin voi ei kun me ei päästä. Vaikka asia on niin että äiti on vanha laiska lehmä ja oikea syy on joku ihan muu. Toivottavasti sinä laiska lehmä luet tätä ja menet itseesi. Mä oikeesti vihaan sua ja sun tekopyhyyttä. Kiitos ja aamen.

Sentään ilmoitti etteivät pääse? Syynsä ei ehkä sulle edes kuulu, ja miksi ihmeessä seurustelet ihmisten kanssa jotka herättää tuollaista antipatiaa?

Voin myös kertoa että sieltä lääkiksestä ei kovin laiska lehmä valmistu ikinä.

No siis nää lääkärit, pah. Tuntisitpa tämän tapauksen. Ja voin kertoo että aikansa on elänyt hän laiska lehmä, varmaan ollu ahkera kun on joskus lukunsa suorittanut. ;) No mikäpä minä siihen olen sanomaan näin alemmalla koululla, mutta niin tekopyhää paskaa en oo missään ennen nähny. Ja se ärsyttää.

jA edellä mainittu postaaja vastaväitteineen, miten voit negativisoida kun en ole tarkempaa tilannefaktaa kertonut/läheistä kiintymyssuhdetta esittänyt, suorastaan helvetillistä symbolisia manannut!!

Meidän sukulaisista juurikin ne korkeasti koulutetut tuntuu olevat juntteja, jos kutsuihin vastaamattomuus on kriteerinä. Eivät osaa vastata vaikka kutsussa olisi vastauspyyntö ja päivämäärä. Tulevat tai ovat tulematta, molempi on heidä kohdallaan mahdollista, ei koskaan tiedä. Kohteliaasti kutenkin aina kutsutaan kun aika lähisukulaisia ovat.

Me varmaan ollaan väärää kohderyhmää, kun asutaan maalla ja koulutuskin on vain keskitasoinen ;)

Yhteistyössä