kutsunko kaveri synttäreille mustalaisen?? mitäs leikkejä voi leikkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
tytölläni on 7v synttärit jonne on kutsunut 6 tyttöä 2 poikaa näistä toinen poika on aika rasavilli ja nyt harmittaa edes että annoin tytön kutsua tämän pojan.=(

kun taas tyttöni kavereihin kuuluu mustalais poika joka on todella mukava tervehtii ja juttelee mullekkin tyttökin sano että saako vielä kutsua tämän pojan mulle se ois ok mutta nyt pellottaa että jos tämä rasavilli poika tulee niin huoliiko leikkiin tai pilkkaako täällä (on vähän valikoiva kavereidensa suhteen)
vieraita olis sitten 9kpl ja mulla lisäksi omat lapset 2,3 ja päivänsankari
mä yksin järjestän kemut eli tuleekohan liikaa hälinää

mitäs kivoje leikkejä vois olla??

Tottakai annat lapsen kutsua myös tämän mustalaisen. Jos tää toinen poika alkaa pilkkaamaan tai muuten ilkeilemään niin puutut heti tilanteeseen ja kerrot pojalle että miten TEILLÄ toimitaan.

No ei kai siinä suurta eroa ole, onko vieraita lapsia kahdeksan vai yhdeksän? Ja varsinkin, jos tämä mustalaispoika on hyvin käyttäytyvä, niinkuin kerroit aloituksessasi. Enemmän kyllä olisin huolissani sinun asemassasi kertomasi perusteella tästä jo kutsumastasi pojasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmaana:
No ei kai siinä suurta eroa ole, onko vieraita lapsia kahdeksan vai yhdeksän? Ja varsinkin, jos tämä mustalaispoika on hyvin käyttäytyvä, niinkuin kerroit aloituksessasi. Enemmän kyllä olisin huolissani sinun asemassasi kertomasi perusteella tästä jo kutsumastasi pojasta...

siis juuri näin..
eli mustalais poika on mukava ja mitä nähnyt ulkona niin rauhallinen ja ystävällinen kaikille mutta tää villi poika jonka tyttö oli jo kutsunut niin on kiusannut tätä poikaa heittelemällä tavaroita tai repimällä vaatteista
mun tyttönikin kanssa välillä riitaantuu ja välillä leikkivät sovussa.
eli harmittaa kun annoin tytön kutsua tämän. nyt vaan toivon että koko poika ei vois päästä synttäreille.ja olis sit tällä mustalaispojallakin mukavaa ettei mun tarvis koko synttäri aikaa olla välituomarina =(

Yhteistyössä