kuukauden ikäisellä koira-allergiaa?? voiko olla`?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiskä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiskä"

Vieras
elikäs, tilanne tämä, asumme mieheni ja kolmen lapsen (15v, 6v ja 1kk) kerrostalo asunnossa, josta muutamme nyt homeen takia pois, kukaan muu perheestämme ei reagoi kun minä ja kuukauden ikäinen lapsemme, aloinkin nyt miettimään kun meilä on koira,että olisko mahdollista että meidän vauva reagoida myös koiraan homeen lisäksi? vai voiko noin pieni lapsi reagoida koiraan?

Mun vauvalle tuli homeesta paha ihottuma. Parani kun muutettiin veks homeasunnosta. Muut muksut sai muka allergiaa vaikka mistä kun asuttiin homeasunnossa, mut kaikki parani muutama kk muuton jälkeen.

[QUOTE="äiskä";24268776]elikäs, tilanne tämä, asumme mieheni ja kolmen lapsen (15v, 6v ja 1kk) kerrostalo asunnossa, josta muutamme nyt homeen takia pois, kukaan muu perheestämme ei reagoi kun minä ja kuukauden ikäinen lapsemme, aloinkin nyt miettimään kun meilä on koira,että olisko mahdollista että meidän vauva reagoida myös koiraan homeen lisäksi? vai voiko noin pieni lapsi reagoida koiraan?[/QUOTE]

Miten vauva reagoi homeeseen?

Meillä noilla oireilla home aiheuttajana.

Nytkin 9 koiraa ja vauva talossa. Kukaan 7 lapsesta ei ole allerginen koirille. Tosin kun esikoinen syntyi niitä oli vain 3.

niin itsekkin luulen että tosiaan tää asunto sen tekee! halusinkin vain tietää sit että voisko koira olla mahdollinen tekijä :) eli voinkin lopettaa turhan huolehtimisen että joutuisimme luopumaan koirasta :) tietenkin jos oireet jatkuu muuton jälkeen niin voiko tuota noin pientä käyttää allergiatesteissä?

Alkuperäinen kirjoittaja kun tässä;24273225:
Kun tässä nyt homeesta puhutaan niin onko kellään oirehtinut homeelle niin että tuntuu kuin kurkussa olisi karva? Muualla tuota ei tule kuin kotona ollessa.

omat oireeni on silmien kutina, kurkussa tuntuu kuin siellä olis kerrostalon veraan pölyä tai just kuvailemasi karva kurkussa tunne, aamulla ku herää tuntuu että siili perhe asustais kurkussa :D