Kuukausi dieettiä takana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kuukausi (noin) sitten aloin noudattamaan Dukanin dieettiä. Aika väljästi olen sitä noudattanut ja pari kertaa repsahtanut oikein kunnolla. Mutta motivaatio on korkealla, aion todellakin jatkaa ja jälleen petrata.

Painoa on tippunut nyt tasan 8 kiloa ja se alkaa näkyä jo vaatteissakin. Eilen laitoin helposti jalkaani housut, jotka oli jo ostettaessa liian pienet.

Vointi on ollut erinomainen, paitsi noiden repsahdusten jälkeen. Maha ei tykkää hiilareista siis :). Mutta matka jatkuu, vielä 15 kiloa jäljellä :)

Dukanin dietti?!? Pitääpä googletella uteliaisuuttani :)

Ihan mieletön pudotus kuukaudessa...mä en kyllä moisiin lukemiin kykene, vaikka mulla on about sama määrä pudotettavaa. Takana 12 kg, edessä vielä 11kg, mutta enköhän mä rantakunnossa ole ensi kesänä :D

Dukanin dieetti on hyvin lähellä karppaamista, varsinkin mulla :). Dukanin dieetissä siis kaikki pitäis olla mahdollisimman vähärasvaista, mutta mä kyllä edelleen juon kahvini pääsääntöisesti kermalla, syön rasvaistakin lihaa ja käytän edelleen paistorasvana voita.

Mutta repsahdukset kyllä kostautuu. Painonpudotus olisi todennäköisesti ollut reilustikin parempi ilman paria mässäyskertaa. Ekalla repsahduksella paukahti puntariin samantien (tai siis seuraavana päivänä) reilu kilo lisää painoa ja sen sulattamiseen meni taas yksi viikko.