Onko muilla kokemusta tällaisesta. Meillä on vähän yli 9kk ikäinen tyttö. Aina on imenyt rintaa hyvin. Nyt yhtäkkiä eilis illasta lähtien aina kun yritän tarjota,niin pari imasua ottaa ja sitten alkaa kova itku. Yön nukkui sitten kuitenkin hyvin ja on muuten ollut terveenä, joten en oikein koratulehdustakaan epäile. Mutta yks mikä tuli mieleen niin voikohan kuukautisten alkaminen vaikuttaa jotenki, ku mulla tuli nyt ekat menkat synnytyksen jälkeen? Vai alkaakohan itse vierottaa itseään rinnalta?
Mitenkä tehdä imetyksen lopetuksen kanssa,kun olen ajatellut lopettaa imetyksen kun tyttö täyttää 10kk. Nyt tarjosin korviketta ruoalla nokkamukista ja tavallisesta mukista,niin purskauttaa pois (sama homma veden kanssa). Pulloa en haluaisi enää opettaa,kun ei sitä koskaan oppinu. Yösyötöt on jo loppunu. Miten saada juomaan se tarvittava määrä korviketta päivässä? Lopetatteko imetyksen ku seinään vai pikkuhiljaa?
Mitenkä tehdä imetyksen lopetuksen kanssa,kun olen ajatellut lopettaa imetyksen kun tyttö täyttää 10kk. Nyt tarjosin korviketta ruoalla nokkamukista ja tavallisesta mukista,niin purskauttaa pois (sama homma veden kanssa). Pulloa en haluaisi enää opettaa,kun ei sitä koskaan oppinu. Yösyötöt on jo loppunu. Miten saada juomaan se tarvittava määrä korviketta päivässä? Lopetatteko imetyksen ku seinään vai pikkuhiljaa?