kuukautiset ja raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinde

Vieras
Hei!

Onko joku ollut raskaana ja silti tullut kuukautisia? Olen täällä aiemmin lueskellut tällaisesta mahdollisuudesta, mutta nyt en löytänyt sivuja mistään.

Itsellä kuukautiset tuli ajallaan, mutta ilman mitään kipuja (yleensä kovatkin kivut). Vuoto kesti pari päivää runsaana ja sitten tiputteli pari päivää. Yleensä kuukautiset kestävät 5 pv ja ovat aika runsaat. Kuitenkin nyt kuukautisten jälkeen minulla on sellainen kumma olo alavatsassa, ikäänkuin vatsan tiedostaa koko ajan. Vatsa on turvoksissa ja sellainen ""painavan"" oloinen. Lisäksi rinnat ovat hieman sivuilta kipeät ja hiuksia lähtee reilusti.

Tiedän, että testaamalla asia selviää, mutta kuitenkin olen niin kahden vaiheilla. Nyt olisi siis raskausviikko 5 menossa, mikäli olisin raskaana.

Tekisin testin. Painon tunne ja ""kumma olo"" alavatsalla on tiennyt raskautta minun kohdallani kaksi kertaa.

Ei se yleistä taida olla, että kuukautiset tulisivat, mutta eipä tavatontakaan. Esim. äidilläni on ollut 4 raskautensa aikana aina kuukautiset muutaman kuukauden ajan. Testaamaan vaan :-)

Mitä mä olen kuullut ja lukenut, kuukautiset raskauden aikana ovat yleensä tosi niukat.
Ja ehkä toi vatsan ""tiedostaminen"" voi johtua liiasta itsensä tarkkailusta?

Mutta eipä se testi kustanna kuin 5 euroa. TAi sitten odotat seuraavia kuukautsia ja katsot tuleeko nekin normaalisti.

Harvoin tulee menkkoja raskauden aikana, pientä tihuttelua useinkin.

Yhteistyössä