olin juuri itse kysymässä samasta asiasta kun löysin tämän keskustelun. olen meinaa itse ollut hyvin peloissani ja huolestunut kuukautisistani kaavinnan jälkeen.
minulle tehtiin kaavinta toukokuun alussa ja vasta helmikuun lopussa oli jokinlaiset kuukautiset. hyvin niukat ja rusehtavaa vuotoa. sama toisella kertaa. mutta sitten alkoikin kovat kivut jonka vuoksi päädyin lääkäriin ja sain antibioottikuriin. epäilivät kohtutulehdusta.
tämän jälkeen on ollut 2 "normaalimpaa" tapausta. ainoa mikä minua on huolestuttanut on se että oviksen aikaan kohtu/alavatsa on kipeä ja kramppaa välillä. tätä kestää vain päivän. itse vuotokin on ollut paljon verisempää kuin ennen, kestää 6päivää ja nyt minulla on koko kuukautisten ajan kestävä painon tunne ja hieman kipeä alavatsa. ja kun virtsarakko on täynnä, tunne voimistuu.
minulla ei ole ikinä ollut kuukautiskipuja ja vuotokin suht niukkaa (4 päivää). nyt kaikki on aivan toisin. epäilen koko ajan että minulla on kysta, myooma, endometrioosi tai jotain muuta vakavaa. pelkään että jotain on vialla enkä voi enää ikinä saada lapsia...toivon että näin ei olisi