Kuukautiset keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Sain keskenmenon reilu kuukausi sitten. Nyt kuukautiset ilmoittavat tulostaan, mutta selkä on tosi kipeä ja ruskeaa niukkaa vuotoa tulee siteeseen vain n. kolme kertaa vuorokaudessa. Tätä on jo nyt kolmatta päivää. Vuoto on tummanruskeaa ja sitä tulee vain ajoittain.. Välillä pyyhkiessä on kirkastakin valkovuotoa.

Miten teillä on keskenmenon jälkeen käynnistynyt hormonitoiminta? Voiko olla, että minun limakalvot eivät ole ehtineet paksuuntua?

Jaa-a, onko sulla uuden raskauden mahdollisuutta?
Mulla meni kuukausi kaavinnasta, kun ekat menkat tuli aivan normaalina.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Jaa-a, onko sulla uuden raskauden mahdollisuutta?
Mulla meni kuukausi kaavinnasta, kun ekat menkat tuli aivan normaalina.

No onhan se mahdollisuus tietenkin, mutta en usko siihen.. Ei tunnu yhtään siltä enkä ole oikeen tiennyt ovistakaan. Lähinnä uskon, että tähän on jokin muu selitys..

Mulla alkoi kuukautiset vasta kolme kk keskenmenon jälkeen (lääk.tyhjennys) . Tyhjennysvuoto oli melko niukkaa, mutta kun kuukautiset ekan kerran alkoi, vuoto oli jotain aivan järkyttävää.. tuntui että sitä vain valui pönttöön.. hyh.. mutta sen jälkeen oli ihan normaalit kk:t

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Mulla alkoi kuukautiset vasta kolme kk keskenmenon jälkeen (lääk.tyhjennys) . Tyhjennysvuoto oli melko niukkaa, mutta kun kuukautiset ekan kerran alkoi, vuoto oli jotain aivan järkyttävää.. tuntui että sitä vain valui pönttöön.. hyh.. mutta sen jälkeen oli ihan normaalit kk:t

Mulla tuli ihan luonnollinen tyhjentyminen ja kaikki todettiiin lähteneen. Ja vuoto oli runsasta ja kesti n. viikon. Nyt vaan oireena selkäkivut niinkuin keskenmenossa.

Yhteistyössä