Raskaustesti keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensimmäinen ja toiv.viimeinen kerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensimmäinen ja toiv.viimeinen kerta

Vieras
Miten pitkään teillä on ollu raskaustesti positiivinen keskenmenon jälkeen? Kun mulla tulee tällä viikolla 2vkoa, ja nyt tein testin niin oli negatiivinen. Voiko ton perusteella nyt päätellä että kohtuun ei ole mitään ylimääräistä jääny?
Entäs onko odotettavissa että oma hormonitoiminta käynnistyis pian? Vuotoa keskenmenon jälkeen kesti vajaan viikon.

Millä viikoilla meni kesken?
Mulla kun meni vkolla 12+ niin tyjentymiseen ja palautumiseen meni melkein 10viikkoa.
Testikin oli siinä vaiheessa negaa mut kohtuun oli jäänyt jotain.
Loput km on menneet omalla painollaan , mutta ovat menneet myös aiemmin keskenkin.
Ainahan se kk olisi hyvä ootella ennen kun uutta alkaa yrittämään.

Vähän riippuu mutta keskimäärin luulisi että 4 viikon kuluessa olisi hormonit ajettu alas. Itsellä oli kaavinta 4 vkoa sitten ja testailin rt;llä hormonin hiipumista. Näytti herkimmällä testillä puhdasta negaa 3 viikkoa kaavinnasta. Ja mulla todettiin melkeen samoilla viikoilla kuin sulla eli 11+1. Vaikka mullakin kuollut vauva 10+ viikolla jo niin kehohan ei sitä tajua koska materiaalia kohdussa vielä. Eli hormonit ei ala laskemaan ennenkuin kohtu tyhjenee/tyhjä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
keskenmeno huhtikuussa kuudennella viikolla, viikon päästä arvo oli jo alle 5, nyt taas raskaana

Sinullakin aika äkkiä laskenut, ilmeisesti verikokeella todettu? Mulla ei ole mitään verikokeita otettu, ihan kotitestillä tein.
Kerkeskö muuten tulla kuukautiset ennen uutta raskautta?

Yhteistyössä