Kuukautiset kestäneet 3 viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpmeplz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helpmeplz

Vieras
Heippa ! Oon syönyt reilun vuoden Yaz e-pillereitä. Pidin välissä kuukauden tauon ja nyt aloitin reilu kaksi kuukautta sitten syömään niitä uudestaan, ja söin kaksi laattaa putkeen. Nyt on kuukautiset kestänyt kolme viikkoa ja vuoto on kokoajan runsasta. Päivisin heikottaa, eikä oikein mitään jaksa tehdä. Lisäksi olen ärtynyt ja maissa ihan kokoajan. Ajattelin, että onko muilla tälläisiä kokemuksia? Ja olen yrittänyt varata aikaa, mutta ei oo puhelinvastaanotto arkisin auki, kuin 9.00-9.30 ja en oo vielä läpi päässyt. Voiko johtua tämä kolmen viikon putki siitä, että olis hormonitasapaino vähän hukassa noiden pillereiden takia ? Vai onko syytä olla oikein kunnolla huolissansa, että on kropassa jotain pahastikkin vikaa? :/

[QUOTE="...";28606511]Noiden pillereiden käyttöön on liitetty kuolemantapauksia, viimeksi eilen uutisoitu..[/QUOTE]

juu oon kyllä tietoinen, mutta nyt en oo kahteen viikkoon edes pillereitä syönyt, ja silti tää pirun vuotaminen ei lopu .. -.- :/

Mulla jatkuva vuoto johti tulehdukseen ja sitten hälytti jo papa-koekin (joka oli sittemmin puhdas kun tulehdus oli hoidettu). Kannattaa varata lääkäriaikaa ja jos sulla on mahdollisuus niin mene yksityiselle. Itse vuosin melkein vuoden ennenkuin tk suostui edes papaa ottamaan "sulla on vaan hormonitoiminta sekaisin lapsen saannin jälkeen (2 vuotias lapsi tuolloin)" tai "ota tästä uusi pilleriresepti, kyllä se siitä" (=pillerit ne vuodot aiheutti, kiitti vaan..).

Yhteistyössä