Kuukautiset menossa, mutta voiko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kyselen muiden kokemuksia, onko kellään käynyt näin, että olisikin raskaana vaikka normisti olisi menkat alkaneet?
Seksiä harrastanut muutama päivä sitten ja menkat alkoi tänään. Oireita outoja vatsakipuja, pahoinvointia syömisen jälkeen ja päänsärkyä. Onko tämä raskauden mahdollisuus ihan tuulesta temmattua?

Mulla oli menkat ja testi ennen menkkoja näytti negaa ja pari kk myöhemmin selvis lääkärillä että on raskaana ja että olin raskaana jo silloin kun menkat tuli :D eikä ollut mitään niukkaa vuotoa, vaan aivan samanlaiset, kivuliaat ja monta päivää kestävät :D

yleinen raskausoire on päänsärky ja toki voi olla raskaana vaikka menkat tulis. mutta:ei sulle oireita noin nopeaan tulis, kys. oireet johtuu tod.näk. itse menkoista. dont worry siis.

Kyllä oireet usein tulee jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa, mulla ainakin tuli... todennäköisin vaihtoehto on ehkä lievä vatsatauti, mutta tekisin varmuuden vuoksi raskaustestin.

Juu normaalisti tuli, kun oli kohdunulkoinenraskaus... Kirjoitetaanko tuota sanahirviötä edes yhteen. No, kuitenkin. Silloin tuli normaalisti. Muuten ei ole normaaliraskauksissa tullut tippaakaan verta.

Yhteistyössä