Kuukautiset myöhässä ja testi negatiivinen, kipuja, mistä kyse? Vastatkaa erityisesti kuparikierukan omistavat!

DevilishDream

Aktiivinen jäsen
10.10.2007
1 114
0
36
Menkat jäi tulematta viime kuussa kokonaan, vain sellasta ihan pientä vuotoa tuli muutamana päivänä viikon ajalla. Kun olivat myöhässä kolme viikkoa niin testasin ja oli negatiivinen, kuten arvelinkin. Kun ei ole oireita ja mulla on kuparikierukka käytössä. mutta miksi alavatsala kipuja jatkuvasti? Voisiko johtua kierukasta, vaikka ollutkin jo kohta 5v, luulisi että on elimistö jo tottunut :o

No kohtahan sun on aika poistattaa se. Toivottavasti saadan pois, minkä merkkinen on?
Voivat aivan hyvin johtua tuosta kierukasta noi kivut. Mulla se 5 vuotta oli jonkinlaisia kipuja melkein koko ajan :(

Öö, en tiiä minkä merkkinen on, joku nova T tai sellaista...Vissiin elokuussa tulee se 5v täyteen jos ihan oikein muistan. tarttee vielä soittaa lekurille ja varmistaa tarkka ajankohta. Mutta mahtaako se kierukka jotenkin lisätä tulehdusrikiä kun vanhenee?

Pari tuttua käyttänyt kuparikierukkaa. Aiheutti lisää kuukautiskipuja ja runsaita verenvuotoja. Toisella ystävistä tuli sitten vielä kierukkaraskaus. Kierukka aiheuttaa aina naiselle tulehduksen ja sitä siis pidetään ihan normaalina. En kyllä itselleni sitä laittais.

Mulla oli Flexi-T. Sain jopa lähetteen polille ku ei meinattu saatu pois kolmantenakaan kerralla. Sitten alkoi itse puskemaan pois, jolloin saatiin sit otettua.
Sanoi et ei ainakaan samaa kannata laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Öö, en tiiä minkä merkkinen on, joku nova T tai sellaista...Vissiin elokuussa tulee se 5v täyteen jos ihan oikein muistan. tarttee vielä soittaa lekurille ja varmistaa tarkka ajankohta. Mutta mahtaako se kierukka jotenkin lisätä tulehdusrikiä kun vanhenee?

Sulla pitäis olla sen kierukan paperi tallessa, siinä on se pvm. Ei kai se "vanhetessaan" tulehdusriskiä lisää.

Yhteistyössä