Eli siis mulla ois tässä pienoinen ongelma, johon toivon saavani vastauksen. Kuukautiseni ovat nyt myöhässä noin 2 viikkoa ja 2-3 päivää, mikä on epätavallista mulle, aikaisemmin ne on ollut säännölliset joka kerta. En koe, että mulla olisi stressiäkään mistään. Raskaustestit joita oon tehny tässä muutaman viikon aikana on ollu kaikki negatiivisia ja seksiäkin olen harrastanut vaan silloin kun menkat oli pari pvää myöhässä (tämän kuun alussa) ja sitä enne maaliskuun menkkojen aikana, jolloin käytettiin kortsua, koska tosiaan verta tuli, mutta noin 4 pvää ennen menkkojen alkua maaliskuussa ilman kortsua. Mulla oli pientä pahoinvointia parina päivänä, kun menkat oli pari pvää myöhässä, mutta sen jälkeen ei enää. Lämmöt mulla on ollu koholla koko tän pari viikkoa (36.8-37.3). Valkovuotoa multa tulee lähes joka pvä ja muutaman kerran on tuntunu ihan hetken menkkamaista kipua alavatsassa, mutta sit se on hävinny. Eilen vessassa ollessani tunsin muutaman kerran pistävää kipua oikealla alavatsassa, mutta sitäkään ei ole enää esiintynyt. Ovulaatiotestejä mulla sattui olemaan ja huvikseni tein niitä muutaman jos vaikka ovulaatio olisikin jostain syystä myöhässä ja joka kerta siihen on tullu haalea viiva, noin 1,5 viikon ajan. En tosiaan ajattele olevani raskaana (toivon kylläkin), mutta oireet ovat outoja ja vähän huolestuttaa, että jos joku on vialla, alle 2 viikon päästä pitäis tulla jo seuraavat menkat..