Kuukautiset "myöhässä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ensimmäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ensimmäinen"

Vieras
Kuukautiskierto on ollut miltei vuoden 26 pv. Aiemmin kierto on vaihdellut jotain 25-29 päivän väliä. Olimme yhdynnässä ovulaation aikaan (aivan järkyttävä panestus tuossa 14 pv. sitten), mutta mies ei lauennut sisälle.

Nyt on 27 pv.eli kuukautisten olisi pitänyt alkaa normaalisti eilen, mutta en ole varma tuon kierron aiemman heittelyn vuoksi, onko kuitenkaan näin. Turvotusta ja kuukautisiin viittaavia oireita minulla on ollut mutta myös outoa rintojen vihlomista. Aikaisemmin siis tätä ei ole ollut. Valkovuoto ei myöskään muistuta sitä, mitä se yleen on 1-3 pv.ennen kuukautisia. Ajattelin odottaa vielä pari päivää, vaikka olen vähän malttamaton... Jossain 4-5 pv.yhdynnästä tunsin outoa kipuilua kohdun alueella ja vitsailin miehelle, että olivatkohan kiinnityskipuja. Nyt jälkikäteen mietin, että olikohan oikeasti.

Lisäksi minulla on nyt migreeniin viittaavia oireita, mutta tämä on yleistä ennen kuukautisia. En toisaalta uskalla ottaa lääkettä, jos olenkin raskaana, sillä käyttämäni lääke voi kaiketi vahingoittaa tulokasta.

Voisiko tulos näkyä jo nyt vai odotanko miten pitkään?

Yhteistyössä