kuukautiset raskausaikana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Heippa. Olen kolmen lapsen äiti. Kaikki raskauteni olivat erilaisia. Ensimmäisen raskauden alussa oli jotain vuotoa (siis lievää haalean punaista). Toisen raskauden alussa ei ollut mitään vuotoa, mutta 10 vk oli vatsakipuja ja hiukan veristä vuotoa. Pelkäsin tuolloin keskenmenoa, mutta sain toisen terveen tytön. Kolmannessa raskaudessa ei esiintynyt mitään veristä vuotoa, paitsi tietysti synnytykseen lähtiessä.
Nyt ihmettelen, kuukautiset ovat myöhässä, mutta en ole ollut edes yhdynnässä tämän kierron aikana. Emme ole olleet aikeissa hankkia perheenlisäystä. Ehkäisynä on ollut kondomi (koko ajan).
Edelliset menkat olivat normaalin oloiset vain hiukan niukemmat, mutta kuitenkin kestoltaan melkein yhtä pitkät. vuoto loppui yhtenä päivänä kokonaan, mutta jatkui sitten taas. Onko kenelläkään kokemuksia kuukautisista raskausaikana, siis tarkoitan sellaista normaalia vuotoa muistuttavaa (ei mitään niukkaa tai hailakkaa)?????? Jos ei menkkoja kohta kuulu, niin ostan tietenkin testin. Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun olen joskus kuullut puhuttavan ja kiisteltävän aiheesta.

Minulla oli melkein normaalit kuukutiset, vähän lyhyemmät kestoltaan ja niukemmat. Nyt olo on just niinkuin aina ennenkin alkuraskaudesta. Monen mielestä raskaus ei mahdollista, mut testillähän se selviää

Yhteistyössä