Kuukautiset synnytyksen jälkeen, uusi raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kkkk"

Vieras
Kk alkoivat 31 päivää synnytyksen jälkeen ja oli ihan normaalit 5 päivää kestävät. Toinen kk kierto oli 28 pv ja kk oli myös ihan normaalit. En ole imettänyt ja jälkivuoto kesti 1,5vk. Nyt odottelen kolmansia ja tänään kp 34. Isänpäivänä tuli puuhailtua ilman ehkäisyä keskeytetyllä yhdynnällä. Menkkamaisia kipuja ollut jo jonkin aikaa, limaakin tuli noin viikko sitten. Nännit aristavat. Huono olokin esiintyy ajoittain. Mutta herkät testit näyttävät kuitenkin negaa. Pillerit pitäisi aloittaa nyt seuraavista kk, mutta jos raskaana olen, niin onnellinen olen asiasta ja toivottu on, vaikka ei ns suunniteltu ihan näin nopeesti. Onko kellään käynyt näin, että synnytyksen jälkeen tulee pari kertaa normaalisti kk ja sen jälkeem kierto on sekaisin?

Mulla kävi just silleen,että 2 kertaa tuli menkat normaalisti ja sitten kolmannet myöhästy viikolla.
Olin kanssa aivan varma raskaudesta,nännit oli kipeät,kuvotusta,limaa...Niin se kroppa vaan sitä mukaa toimii,mitä kuvittelee! :O Mutta siis,luojan kiitos menkat alkoi,olen jonossa sterilisaatioon.

Yhteistyössä