kuukautiset synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiliini

Vieras
HEIPS!

Nyt ne sitten alkoi taas. Synnytyksestä 3kk ja menkat alkoi. Ne on myös entistä runsaammat ja vuotoa jatkunut jo viikon. Jatkuvatko ne pitkäänkin runsaina vai onko tämä tilapäistä? Muistan, että nuorena mulla oli runsasvuotoiset menkat, mutta e-pillerit tasasi niitä. Nyt en syö vielä mitään pillereitä.

Kylläpä se taitaa olla, että jos sulla on alunperin ollu runsaat menkat, niin runsaina ne pysyy... Voi tietysti olla, että ekat menkat on runsaammat, kun sit seuraavat, mutta mulla ainakin on aina melko pian synnytyksen jälkeen se vuodon määrä tasottunu.

Minulla alkoi 6kk:n päästä synnytyksestä menkat, olivat runsaat ja kestivät yli viikon :/
Mut sitten tuli tauko, kahteen kuukauteen ei menkkoja kuulunut.. lievää hermostuneisuutta oli ilmassa... mut testit oli negoja, jee! Ja sen kahden kuukauden jälkeen sitten alkoi menkat, kestivät noin 5pv ja kierto aika äkkiä muuttui normaaliksi!

Itsellä kesti ekat menkat synnytyksen jälkeen melkein 2 viikkoa ja olivat kohtalaisen runsaat ja kivuliaat, toiset menkat myös runsaat ja kivuliaat mutta niistä päästiin viikossa ohi. Nyt kolmansia menkkoja odottelen, saapi nähä miten menevät. :kieh:

Itsellä tässä toiset kuukautiset synnytyksen jälkeen (poitsu tänään vuoden) - ekat oli alkupäivät tooosi runsaat, loppupäivät sitten vähemmällä ja varmaan viikon päivät kestivät. Nyt nää toiset tuli ensinnäkin viikon myöhässä (sen viikon menkkatuntemuksia koko ajan |O ) ja vieläkin runsaampi eka vuotopäivä :o Siis käytän kuppia ja yli tulee, ei ikinä ole tällaista ollut :headwall: :o Toivottavasti tasoittuisivat, ihan karmeeta :$

Niin ja tää on kolmas lapsi ja eka kertaa mulla ylipäätään alkaa menkat imetyksen aikana - muilta pysyneet kiltisti pois koko imetysajan enkä muista että olisi tällaisia megavuotoja ollut...

Yhteistyössä