Kuukautiskierto synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja r.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

r.p.

Vieras
Synnytin 7kk sitten ja kuukautiset ovat tulleet kerran, ja odottelen seuraavia mutta onko mahdollista että kierto venyy rankasti näin alussa? En ole raskaana (mahdottomuus).
Haluaisin siis tietää kokemuksia onko teillä kierto alkanut suht normaalina kun ekat menkat tuli synnytyksen jälkeen, vai odotitteko toisia menkkoja kenties kauankin?

Mulla alkoi menkat vauvan ollessa 4 kk ja tulivat joka kuukausi aika säännöllisesti,ei ollut kuin parin päivän heittoja kierrossa.Mutta voi heitellä suurestikkin.

Mulla alkoi eka menkat vauvan ollessa 7 kk (1 kk imetyksestä) ja kesti ihan normaalin aikaa sit toiset alkoi 4 pv "myöhässä" ja vuotoa on nyt kestänyt 21 pv!!!!! kauhulla ootan alkaako seuraavat menkat ajallaan, jääköhän tässä yhtään vuodotonta päivää väliin... No, mulla on tänään lääkäri niin kyselen vähän onko tää normaalia...

Mulla ensimmäiset luomumenkat oli alkamassa heti jälkitarkastuksen jälkeen (n. 6vkoa) ja aloitin saman tien ehkäisyn (rengas) käytön. (Imetin n. 4vkoa, en sen jälkeen - monesta syystä.) Siitä lähtien säännölliset menkat. Raskauden ja synnytyksen jälkeen menkat n. 5pvää & suht niukat. Ennen raskautta ja synnytystä kesto oli n. 3 vrk & niukat, molemmissa tapauksissa yhtä kivuttomat.

Mulla alkoivat menkat vajaa 2 kk synnytyksestä ja vauva on koko ajan täysimetyksellä (nyt 3 kk vanha). Toisia menkkoja ei ole vielä kuulunut ja alkaakin huolestuttaa josko olisin raskaana...toivottavasti en, mutta ei auta kuin testata. Menkat ovat nyt n. viikon myöhässä.

mulla sunnutyksen jälkeen ekat menkat tuli ennen jälkitarkastusta, toiset kun lopetin minipillerit ja nyt sitten vasta kun pikkuneiti täyttää kohta 9kk!!! eli oli aikamoinen väli tuossa välillä ja mietin itsekkin éttä mitä ihmettä... saa nyt nähdä kuinka tästä eteenpäin..

Yhteistyössä