Kuukautiskupista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuukkoSuulle

Aktiivinen jäsen
20.11.2007
18 466
2
36
Vähän calluppia et kuin on sujunu kupin kanssa? Oletteko huomanneet kuukautiskupin parhaimmaksi markkinoilla olevaksi kuukautissuojaksi vai onko mielestäsi side/tamponi parempi?

Itse olen ehdoton kupin kannattaja!! Erittäin pienistä alkuvaikeuksista selvittyäni en ikinä enää vaihtaisi tamponeihin! On se ihme jos näin mahtava keksintö ei ole kantautunut jo kaikkien naisten korvaan, Pelastus kaikille naisille!! Ei enää epämiellyttävää hajua ja siteiden kanssa venkslaamista, kuppi se olla pitää. Ehdottomasti suosittelen kaikille! =) ;)

kannattaako kuppi hommata jos on hormonikierukka??
oli ajatuksena sen osto mut toi kierukkahan vähentää tai jopa lopettaa menkat et onko mitään järkee ostaa sitä tuhrun takia vaan??
mulla ei vielä muutenkaan oo menkat alkanu joko imetyksen tai cezareten takia...

Mulla on kuppi, enkä ikinä vaihda pois.
Alusta asti sujunut hyvin ja menkkakivutkin loppui siihen.
Pari kuukautta oli kuppi kateissa ja jouduin käyttämään tamponia, niin ihan hirveät kivut.
Gynekin ihmetteli, että täytyykin lukea siitä kupista enemmän, kun kipuja helpottaa.

Mulla on kuppi, ja luoja sitä armahtakoon joka sen pois yrittää viedä :kieh: ;)
Ensimmäinen päivä oli yhtä harjoittelua, mutta sitten on sujunut ihan helposti. Ihan jo etoo ajatus jostain haisevista siteistä tai falskaavista tamppooneista :$

todellakin kannattaa!!!

on aivan hintansa väärti ja enemmänkin!! Voi sitä vapauden tunnetta minkä se antaa! Ei todellakaan tuu niitä ärsyttäviä hajuhaittoja ja epämukavuuden tunnetta, se todellakin on pelastus! =)

se oikeesti on TOSI kätevä juttu! Eka näytti vähä isolt et täh, mite ton sinne muka sais ja kamu o epäilevä et hyi se ois ällöä mut ei se oo! Ja siin on nii hirmusti vain pelkkää hyvää ja oikeestaa mitää huonoo en siit keksi! Ainoo et jos joskus (kerra mul käynä ja käyttäny jo vuoden verra) menee sillai huonosti se ni sit tulee ohivuotoa mut siihe auttaa vaa se et pistää uudellee ja varmistaa et on siel hyvin ni siin ei muuta oo! :) eli todellaki kannattaa hankkia eikä heti lannistua jos het ei onnaa sen kans. Sillä sen käytön kyl oppii tosi nopeesti :)

No joo..Mä oon aikeissa hankkia hormoonikierukan heti, kun menkat taas alkaa, eli sit en vissiin enää voikaan kuppia käyttää? :o

Voi vitsi..Se kun oli paras munkin mielestä. Esikon jälkeen sen hankin ja hyvin suju alusta asti.

aivan loistava juttu koko kuppi! ainoo miinus että muistas vaan ajallaan tyhjentää kun 12h väli saa olla... =) ja joskus tuppaa unohtumaan.. :D

ja käytössä kuparikierukka. Kukaan ei ole sanonut ettei saisi kierukan käyttää kuppia jos on kierukka.

Että eikun ostamaan se kellä ei ole kuppia vielä

Kyllä on ehdottomasti paras! Mulla on lunette. Olihan siinä pieniä vaikeuksia saada se just paikalleen, ja sit tuo antenni piti leikata kokonaan pois kun se haittas ja nyt on sitte pikkusen vaikeampi saada se ulos, mutta eipä ole kertaakaan sinne jääny. Ihana ku ei tartte muistaa ku kolmisen kertaa päivässä! :)

mulla on ollu tamppoonien kanssa aina se ongelma että vaikka olis mikä ekstra large nin pitää silti olla side, ku tihkuttaa läpi tai joskus ihan hulmahtaa...mutta onko tuon kupin kanssa? oon kuullu että samaa kuppia voi käyttää monia kymmeniä vuosia..? olen itse asiassa joskus miettiny miten paljon siteistä tulee jätettä, eikä ne varmaan ihan muutamassa vuodessa maannu...

kuppi on kyllä hyvä =) suosittelen :)
hommasin sen lähinnä siksi ku urheilen paljon niin aina se runsain vuotopäivä oli vähän inhottava,mutta nyt ei todellakaan oo mitään ongelmia,on ihan 100% varma jos sen osaa oikeen laittaa :)

Yhteistyössä