Kuukautisten siirto satunnaisesti (pari kertaa vuodessa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mria

Vieras
Olisi tässä piakkoin tiedossa muun muassa matka, ja mahdollisesti muutakin jolloin olisi hyvä saada kuukautiset siirrettyä.

Onko palstalaisilla vinkkejä, tai varoituksia, miten asia olisi helpoin hoitaa?
E-pillereille ei niinkään ole ainakaan tällä hetkellä tarvetta, enemmänkin kiinnostaisi pelkkä kuukautisten siirto ilmeisesti keltarauhashormoneilla(?).

Mikä tuote olisi "helpoin" ja turvallisin? Lähinnä tarkoituksena olisi siis pitää siirtomahdollisuus tarpeen tullen, varmaankin pari kertaa vuodessa korkeintaan.

Voiko keltarauhashormoneilta jättäytyä pois esim. joka toinen kuukausikin, vai tuoko jotakin riskejä jos liian satunnaisesti käyttää?

Tarvitseeko keltarauhashormoneihin gynekologilla käyntiä, eikös e-pillereihin tarvitse ainakin?

Kiitoksia etukäteen avusta.

Itse en osaa tuosta keltarauhashormoonista sanoa. Mulla on pillerit (yasminelle) ja niillä siirrän välillä itse jos on tarvetta.
Varmaan paras varata aika gynelle, kertoo vaihtoehdot ja saat samalla reissulla reseptin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mria:
Olisi tässä piakkoin tiedossa muun muassa matka, ja mahdollisesti muutakin jolloin olisi hyvä saada kuukautiset siirrettyä.

Onko palstalaisilla vinkkejä, tai varoituksia, miten asia olisi helpoin hoitaa?
E-pillereille ei niinkään ole ainakaan tällä hetkellä tarvetta, enemmänkin kiinnostaisi pelkkä kuukautisten siirto ilmeisesti keltarauhashormoneilla(?).

Mikä tuote olisi "helpoin" ja turvallisin? Lähinnä tarkoituksena olisi siis pitää siirtomahdollisuus tarpeen tullen, varmaankin pari kertaa vuodessa korkeintaan.

Voiko keltarauhashormoneilta jättäytyä pois esim. joka toinen kuukausikin, vai tuoko jotakin riskejä jos liian satunnaisesti käyttää?

Tarvitseeko keltarauhashormoneihin gynekologilla käyntiä, eikös e-pillereihin tarvitse ainakin?

Kiitoksia etukäteen avusta.

Mulle on ihan tk-lekuri määränny siirtopillereitä (primolut). Se ei ainakaan oo hankala käyttää ja sopii satunnaisiin siirtotarpeisiin.

Yhteistyössä