K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Mäkin oon nähny apteekissa. Mulla vaan on nyt niin niukat menkat pillereiden takia että en oo vielä nähny tarpeelliseks hankkia kuukuppia. Varaman sit jos ois tai joskus on runsaammat niin sit vois ostaaki. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Mua kiinnostais kans toi kuukuppi mut voiko sitä käyttää kun menkat on pelkkiä hyytymiä?
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Voiko mistään tilata niin, että tulis lasku mukana? Onko apteekissa samanhintainen kun netissä?
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä:Mulla ei ole hyviä kokemuksia. Vuotaa ohi, tulee nopeasti täyteen, tyhjennys hankalaa jne jne.
Ehkä se sopii niukoille kuukautisille, mutta mulla on runsaiden kuukautisten kanssa ollut pelkkiä ongelmia ko. laitteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:Minä en saa laitettua kuukuppia kunnolla, vaikka miten yritän
Saan sen sisälle, se ei satu tai tunnu, mutta falskaa aina.
Moon Cup on kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:Minä en saa laitettua kuukuppia kunnolla, vaikka miten yritän
Saan sen sisälle, se ei satu tai tunnu, mutta falskaa aina.
Moon Cup on kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:miten sen saa poismä näin että siinä on vaan sellanen pieni/lyhyt osa josta se otetaan, eikö se ole niin syvällä/liukas että voisi olla vaara että se jää sisälle... typerää mutta tuon takia en uskalla ostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:miten sen saa poismä näin että siinä on vaan sellanen pieni/lyhyt osa josta se otetaan, eikö se ole niin syvällä/liukas että voisi olla vaara että se jää sisälle... typerää mutta tuon takia en uskalla ostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ja nibblerin sisko, kokemusta ei ole tamppoonien käytöstä mutta kuppia en ole ikinä onnistunut punnaamaan ulos pelkillä lihasvoimilla vaikka kuinka olen yrittänyt (ja yrittänyt todellakin olen kun ensimmäisiä kertoja kuppa testaili). Alipaine pitää kupin tehokkaasti paikoillaan, itse en saa kunnolla edes sormilla kiskottua kuppia alemmas emättimessä ennen kun paineen tasaa.