Kuula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lueskelin näitä juttuja ja huomasin geishakuulien kiinnostavan minua. Ehkä siihen on pieni fetissi. Olen nähnyt tuolla netin maailmassa sellaisia isoja sanotaan rakkauspalloja, joissa on pikku pätkät ketjua ja ulkopuolelle jää vät piemet pallot. Käyttääkö kukaan täällä sellaista

Lueskelin näitä juttuja ja huomasin geishakuulien kiinnostavan minua. Ehkä siihen on pieni fetissi. Olen nähnyt tuolla netin maailmassa sellaisia isoja sanotaan rakkauspalloja, joissa on pikku pätkät ketjua ja ulkopuolelle jää vät piemet pallot. Käyttääkö kukaan täällä sellaista

Haluaisitko päästä leikkimään geishakuulilla?

Haluaisitko päästä leikkimään geishakuulilla?

Geishakuulia käytetään pimpan lihasten treenaamiseen. Tällöin mm tiukkenee ote miehen peniksen ympärillä. Miehenä voin sanoa että, toimii. Vaimo on käyttänyt. Naiselle tuosta on myös hyötyä virtsankarkailuun, kun on timmi paketti :)

Olen myös kuullut että niitä käytettäisiin seksin aikana. En osaa tähän sanoa, ei ole kokemusta.

Yhteistyössä