kuulat valuu ulos!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono

Vieras
käytössäni on smartsballs kuulat, ovat aika isot ja painavat ja kun ne äsken laitin niin ne valuu ulos kun nousen tuolilta...!!!!! :ashamed:
Onko muilla käynyt näin??

Joo mulla on tullut yks pallo ulos. Istuin kerran autossa, lähin pois, tulin uudestaan istuun niin ihmettelin kun tuntu niin oudolta alapäässä, ni oli tullu ulos, menny paikoilleen kun pääsin kotio, katoin :laugh:

Alussa se kuulat sisässä liikuskelu vaati melkoista pinnistelyä niitä lihaksia supistaen. Myöhemmin asia helpottui ja on tullut vaistomaisesti vaan tehtyä. Enää en edes muista (niinku eilenkin) oliks ne kuulat siellä pimpassa, vasta illalla asia muistuikin mieleen. :snotty: :kieh:

Taitaa olla nyt thmä kysymys mutta mistä noita kuulia saa ostaa ja minkä kokoiset pitäisi ostaa tai siis mistä sen tietää?Eli olisin kiinnostunut myös hankkimaan itselleni sellaiset.Kiitos etukäteen jos joku ystävällisesti neuvoo minua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 11:40 kanelipulla kirjoitti:
Taitaa olla nyt thmä kysymys mutta mistä noita kuulia saa ostaa ja minkä kokoiset pitäisi ostaa tai siis mistä sen tietää?Eli olisin kiinnostunut myös hankkimaan itselleni sellaiset.Kiitos etukäteen jos joku ystävällisesti neuvoo minua.

Tuttuni vinkistä tilasin ne Smartballsit ja hyvin on alkuun päästy asiassa. Ovat olleetkin yllättävän tehokkaat siinä paikkojen palautumisessa. =)
Seksikapastakin varmaan saa, mutta tuli tilattua vaippala.com osoitteesta. B)