Kuulin kauhean jutun, mihin ero johti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En tiedä pitääkö tämä paikkaansa, mutta hullujaha suomessa piisaa.
Mies ja nainen eros, heillä oli yhteinen 1v lapsi.
Mies oli sitten mennyt hakemaan lasta itselleen ja sanonut, että haluaa viettää vähän laatuaikaa lapsen kanssa.
Hän ajoi autolla suoralla tiellä kuorma-auton kanssa yhteen. Se oli miehen käsitys laatuajan viettämisestä. ;(
Miten ihmiset voi olla noin sairaita, että vain toiselle kiusaa tuottaakseen pystyy tappamaan oman lapsensa!
Jutusta luki myös lehdissä, ja Saarijärveläisethän voivat nyt kertoa, että onko tuo laatuajan viettäminen totta?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tilanteista ei tiedä. Ei siinä todennäköisesti ollu kyse siitä, että tahtoi tuottaa tuskaa exälle, vaan siitä, että koki lapsellaan olevan parempi niin.

Niin kun ei tiedä.. voihan olla että tarkoituksena oli riistää naiselta se rakkain.

Tilanteista ei tiedä. Ei siinä todennäköisesti ollu kyse siitä, että tahtoi tuottaa tuskaa exälle, vaan siitä, että koki lapsellaan olevan parempi niin.
Mitä juttua kuulin, niin tarkoitus oli nimenomaan tuottaa äidille tuskaa. Mies oli häiriköinnyt jo heitä muutenkin ja tämä oli sitten se viimeinen kidutus naiselle.:/
Päässä vikaa sillä miehellä jo aiemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä juttua kuulin, niin tarkoitus oli nimenomaan tuottaa äidille tuskaa. Mies oli häiriköinnyt jo heitä muutenkin ja tämä oli sitten se viimeinen kidutus naiselle.:/

Mutta miksi sitten tappoi itsensäkin? Kyllä siinä itsekkin aika epätoivoinen täytyi olla. Vaikeita tilanteita kaikille jälkeen jääville nuo :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta miksi sitten tappoi itsensäkin? Kyllä siinä itsekkin aika epätoivoinen täytyi olla. Vaikeita tilanteita kaikille jälkeen jääville nuo :|
Tuska olisi ollut varmasti hänellekkin suurempi jos itse olisi pitänyt jäädä vielä eloon sen jälkeen kun tappoi lapsensa. Tuskin mies olisi pystynyt elää tekonsa jälkeen. Näin hänen itsensä ei tarvi tuntea tuskaa siitä että tappoi lapsensa.

Lasten tapoista ja pahoinpitelyistä suurin osa on naisten tekosia. Äiti tappoi kolme lasta Espoossa kuristamalla, äiti yritti tappaa lapsensa panemalla takan pellin kiinni liian aikaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja ssssss:
Lasten tapoista ja pahoinpitelyistä suurin osa on naisten tekosia. Äiti tappoi kolme lasta Espoossa kuristamalla, äiti yritti tappaa lapsensa panemalla takan pellin kiinni liian aikaisin...

Tottakai pystyy :o ei kai siitä ollut tässä kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Mistä tässä sitten oli kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja sssssssssss:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Mistä tässä sitten oli kyse?

tässä oli käsittääkseni kyse siitä miten ero voi johtaa pahoihin tekoihin. näin ainaki mie sen käsitin.

Ei ole montaa vuotta aikaa, kun yks isä ampui kolme lastaan ja itsensä. Huhuttiin, että vaimo olis halunnu erota ja olis ollu lähdössä niiden lasten kanssa. Totuuttahan ei voi kukaan tietää.
Kai se mies tappoi itsensäkin, ettei tarvi jäädä vastaamaan seurauksista ja siksi kai se ne lapsetkin tappoi, kun ei osannut kuvitella elämää ilman lapsia, miksi olis itsensä säästänyt, kun lapset tappoi. Tai saattoi olla vai joku mielenhäiriö, eikä mitään erouhkaa taustalla, mikä sen tietää.
Sattui vielä niin, että se talokin paloi jälkeen päin, äidille ei jäänyt mitään muistoja lapsista. :(
Mutta kai siitä on jotenkin yli päässyt, sillä lehdestä olen nähnyt, että uuden miehen kanssa on lapsia syntynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tähän liittyi myös kolmas osapuoli. ei petetty ja jätetty ilmeisesti kestänyt ja päätti päivänsä, ikävä kyllä myös lapseltaan.

ja mie en kyllä ikuna tekis mitään tuommosta petettynä osapuolena (joka itekki oon). ei paskalle piä antaa ees pikkurilliä! antaa mennä vaan... uusia ihmisiä löytyy aina, mutta henkeä ei saa takasin millään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tähän liittyi myös kolmas osapuoli. ei petetty ja jätetty ilmeisesti kestänyt ja päätti päivänsä, ikävä kyllä myös lapseltaan.

ja mie en kyllä ikuna tekis mitään tuommosta petettynä osapuolena (joka itekki oon). ei paskalle piä antaa ees pikkurilliä! antaa mennä vaan... uusia ihmisiä löytyy aina, mutta henkeä ei saa takasin millään.

no mulla se kävi kyllä mielessä, mut en mä ikinä pystyis itseäni tapaa, saati lapsia. tästä heidän erosta ja pettämisen ilmitulosta oli niin vähän aikaa ettei elämä varmaan vielä tuntunut mielekkäältä.. aika olis varmasti auttanut jos sitä olis antanut kulua.

no mulla se kävi kyllä mielessä, mut en mä ikinä pystyis itseäni tapaa, saati lapsia. tästä heidän erosta ja pettämisen ilmitulosta oli niin vähän aikaa ettei elämä varmaan vielä tuntunut mielekkäältä.. aika olis varmasti auttanut jos sitä olis antanut kulua.

mie kyllä voin ymmärtää mitä kävit läpi.... ja vielä oman ystävän kanssa petti... vitun raukka mies! ja paska ystävä! :hug:

mie kyllä voin ymmärtää mitä kävit läpi.... ja vielä oman ystävän kanssa petti... vitun raukka mies! ja paska ystävä! :hug:

niihän ne oli :| . mä en tiedä tunsiko tää isä sen kolmannen osapuolen miten hyvin, oli kuitenkin tän äidin kurssikaveri. toisaalta tää on niin pieni paikka et varmaan tuntee jotenkin. mut mä voin ymmärtää sen miehen tuskan.. ja mitä mä häntä tiesin niin oli aika mustasukkainen tapaus muutenkin. ja niin onnellinen pojastaan..

niihän ne oli :| . mä en tiedä tunsiko tää isä sen kolmannen osapuolen miten hyvin, oli kuitenkin tän äidin kurssikaveri. toisaalta tää on niin pieni paikka et varmaan tuntee jotenkin. mut mä voin ymmärtää sen miehen tuskan.. ja mitä mä häntä tiesin niin oli aika mustasukkainen tapaus muutenkin. ja niin onnellinen pojastaan..

oon siis aivan sanaton... :(

Mun mies pahoinpiteli mua ja luin aina noita juttuja miten erossa voi käydä. Loppujen lopuks pää oli ihan sekasin. Mut onneks tajusin mennä soskunn ja siellä työntekijä sai hoidettua kaikki mun asiat niin, että pääsin eroon siitä kaikesta. Mut sitten joskus puolvuotta sen jälkeen löysin mun piirustuksia missä oli haudattuna mä ja kaks lasta. Alhaalla luki jotain sekavaa ja se etten halunnut sen hirviön enää häiritsevän meitä. Mulla ei ole mitään muistikuvia noista piirustuksista. Onneks en tehnyt mitään lapsille tai itselleni. 2v. on mun elämästä pyyhkiytynyt vaan jotenkin pois ja hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Miksei ihmiset hae apua oikeesti |O monta surullista juttua olis jäänyt lehdistä lukematta jos kynnys avun hakemiseen olisi pienempi... :/

mun käsityksen mukaan ero oli tulut viikko ennen tätä kolaria, joten ehkai ole edes ajatellut sinne asti. me ihmiset toimitaan niin eritavalla.

tää tapahtui moooonta vuotta sitten....mummon täti oli saanu tietää että sen miehellä oli 4v tyttö jonkun sairaanhoitajan kaa. se täti oli ite raskaana 7. kuulla. niin se oli juonu myrkkyy ja tappanu ittensä + masuvauvaa. niillä oli 2 lasta jo mutta niitä se ei sentään tappanu. tästä on oikeesti aikaa melkein 100 vuotta. :o

Yhteistyössä