Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tyypilliseen palstan tapaan miehet osattiin syyllistää lastentappajiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja sssssssssss:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja ssssss:Lasten tapoista ja pahoinpitelyistä suurin osa on naisten tekosia. Äiti tappoi kolme lasta Espoossa kuristamalla, äiti yritti tappaa lapsensa panemalla takan pellin kiinni liian aikaisin...
Tottakai pystyyei kai siitä ollut tässä kyse?
Mistä tässä sitten oli kyse?
tässä oli käsittääkseni kyse siitä miten ero voi johtaa pahoihin tekoihin. näin ainaki mie sen käsitin.
Kauhea tapaus. Oliko nämä vanhemmat minkä ikäisiä? Mietin vaan, että tunsinkohan heitä.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie kyllä voin ymmärtää mitä kävit läpi.... ja vielä oman ystävän kanssa petti... vitun raukka mies! ja paska ystävä! :hug:
niihän ne oli :| . mä en tiedä tunsiko tää isä sen kolmannen osapuolen miten hyvin, oli kuitenkin tän äidin kurssikaveri. toisaalta tää on niin pieni paikka et varmaan tuntee jotenkin. mut mä voin ymmärtää sen miehen tuskan.. ja mitä mä häntä tiesin niin oli aika mustasukkainen tapaus muutenkin. ja niin onnellinen pojastaan..
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Kauhea tapaus. Oliko nämä vanhemmat minkä ikäisiä? Mietin vaan, että tunsinkohan heitä.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie kyllä voin ymmärtää mitä kävit läpi.... ja vielä oman ystävän kanssa petti... vitun raukka mies! ja paska ystävä! :hug:
niihän ne oli :| . mä en tiedä tunsiko tää isä sen kolmannen osapuolen miten hyvin, oli kuitenkin tän äidin kurssikaveri. toisaalta tää on niin pieni paikka et varmaan tuntee jotenkin. mut mä voin ymmärtää sen miehen tuskan.. ja mitä mä häntä tiesin niin oli aika mustasukkainen tapaus muutenkin. ja niin onnellinen pojastaan..
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei ole montaa vuotta aikaa, kun yks isä ampui kolme lastaan ja itsensä. Huhuttiin, että vaimo olis halunnu erota ja olis ollu lähdössä niiden lasten kanssa. Totuuttahan ei voi kukaan tietää.
Kai se mies tappoi itsensäkin, ettei tarvi jäädä vastaamaan seurauksista ja siksi kai se ne lapsetkin tappoi, kun ei osannut kuvitella elämää ilman lapsia, miksi olis itsensä säästänyt, kun lapset tappoi. Tai saattoi olla vai joku mielenhäiriö, eikä mitään erouhkaa taustalla, mikä sen tietää.
Sattui vielä niin, että se talokin paloi jälkeen päin, äidille ei jäänyt mitään muistoja lapsista.
Mutta kai siitä on jotenkin yli päässyt, sillä lehdestä olen nähnyt, että uuden miehen kanssa on lapsia syntynyt.
No hyi helevetti mikä mies! Ois saanu jäädä kitumaan halvaantuneena ja nainen ois voinu sit käydä lapsen kuvaa näyttämässä miehelle ja sanoa, että oletko nyt onnellinen. Vidu mitä ihmisiä maa päällään kantaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:kyllähän tuo sjärven juttu noin meni ja ilmeisesti mies oli sanonut exälleen että nyt näät poikas viimeisen kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Tässä jutussa oli nimenomaan kyse siitä, että miten kauheisiin ratkaisuihin ja tekoihin ero voi johtaa. Esimerkkinä käytin vain tuota lähellä ja vähän aikaa sitten tapahtunutta juttua. Ei todellakaan ollut tarkoitus syyllistää pelkkiä miehiä. Tiedän vallan hyvin, että myös naiset pystyy samoihin tekoihin.
Tällä palstalla kaikki ei oikein tahdo ymmärtää lukemaansa, vaan joka asiasta on saatava edes pieni kina aikaiseksi. -voihan se kyllä olla tietenkin niinkin, että osa palstailijoista on vaan yksinkertaisesti muita yksinkertaisempia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:kyllähän tuo sjärven juttu noin meni ja ilmeisesti mies oli sanonut exälleen että nyt näät poikas viimeisen kerran.
Huomasinkin, että sinä et kuulu tuohon yksinkertaisten kastiin.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Tässä jutussa oli nimenomaan kyse siitä, että miten kauheisiin ratkaisuihin ja tekoihin ero voi johtaa. Esimerkkinä käytin vain tuota lähellä ja vähän aikaa sitten tapahtunutta juttua. Ei todellakaan ollut tarkoitus syyllistää pelkkiä miehiä. Tiedän vallan hyvin, että myös naiset pystyy samoihin tekoihin.
Tällä palstalla kaikki ei oikein tahdo ymmärtää lukemaansa, vaan joka asiasta on saatava edes pieni kina aikaiseksi. -voihan se kyllä olla tietenkin niinkin, että osa palstailijoista on vaan yksinkertaisesti muita yksinkertaisempia.![]()
mä en ainakaan ymmärtänyt et miehiä syyllistettiin..
Minäkin jäin juttua miettimään sen jälkeen kun sen kuulin. Aivan kauhea olo on täytynyt olla äidillä tuon viestin jälkeen ja vielä pahempi sen jälkeen kun kuuli mitä tapahtui. Sitä vihan määrää mitä tuollaista miestä kohtaan voi tuntea on varmaan mahdoton määrittää!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:kyllähän tuo sjärven juttu noin meni ja ilmeisesti mies oli sanonut exälleen että nyt näät poikas viimeisen kerran.
oli laittanut viestin et poikaas et enää nää :| mä oon kovasti miettinyt tota tapahtunutta.. miltä miehestä tuntui ja mitä päässä liikku, jääkö äidille olo et jotain olis pitänyt tehdä toisin jne..
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Onks tää sattunu miten vasta?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Onks tää sattunu miten vasta?
viime tortaina. http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/kaksi-kuollut-kolarissa-saarijärvellä(110718).ece
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:nöppönen tunsitko heidät? mä oon kuullu jotain sukunimestä mut en oo varma..
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Nyt kun teitä saarijärveläisiä täällä on niin kysynpä vielä teiltä, että eikö tapettukin se T.L tossa muutama vuos sitten? Eikä hän kuollut onnettomuuden seurauksena niinkuin lehdissä väitettiin ja niinkuin tappotuomiot jäi tulematta onnettomuuden takia.
Mielestäni se oli selvä tappo.
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Nyt kun teitä saarijärveläisiä täällä on niin kysynpä vielä teiltä, että eikö tapettukin se T.L tossa muutama vuos sitten? Eikä hän kuollut onnettomuuden seurauksena niinkuin lehdissä väitettiin ja niinkuin tappotuomiot jäi tulematta onnettomuuden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Miksei ihmiset hae apua oikeesti |O monta surullista juttua olis jäänyt lehdistä lukematta jos kynnys avun hakemiseen olisi pienempi... :/
Väitettin, että hän löi päänsä jonka takia kuoli seuraavana päivänä jonnekkin asunnolle jossa hänet hakattiin. Mutta hakkaus ei ollut syy tuohon kuolemaan. Minun mielestä tuo hakkaus oli just se syy.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Nyt kun teitä saarijärveläisiä täällä on niin kysynpä vielä teiltä, että eikö tapettukin se T.L tossa muutama vuos sitten? Eikä hän kuollut onnettomuuden seurauksena niinkuin lehdissä väitettiin ja niinkuin tappotuomiot jäi tulematta onnettomuuden takia.
nyt ei sano kyl mitään..