Tuollaista edellä kuvaamaani häiriköintiä. Loppui sitten vähitellen seurakunnan työntekijän käytyä pari kertaa juttelemassa aaveelle... Millä tavalla surullinen aave teillä on?
Itsemurhan tehnyt potilas, joka etsii itselleen ymmärtäjää. Väitetään, että jollain entisellä työntekijällä oli suhde potilaaseen ja potilas itsemurhaviestissään paljasti asian, mutta tämä työntekijä suojeli itseään tuhoamalla viestin. Nainen asustaa edelleen huoneessa, joka nykyään on liinavaatevarastona ja yrittää ojentaa hoitajille jotain. Ilmeisesti sitä itsemurhaviestiään. Siinä huoneessa on suuria, äkkinäisiä lämpötilan vaihteluita ja työkaverini näki tuon hahmon seisovan kerran selkäni takana ja ojentavan minulle jotain, kun katsoi oven ikkunasta minun ollessa huoneessa sisällä. Kaikkea sellaista pientä. On nähty naisen menevän huoneeseen, mutta ketään ei ole löytynyt sisältä. Valot välkkyvät itsekseen jne.
Minä en tähän hömppään uskonut ja nauroinkin niille jutuille, mutta sitten kohtasin tämän yhden huoneen 'omituisuudet' itse, enkä enää nykyään tiedä miten suhtautua. Onhan se vähän outoa.
Viimeksi muokattu: