Kuulin tänään jutun joka mullisti elämäni! (ainakin seuraavaksi viideksi minuutiksi...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Myönnänpä julkisesti tyhmyyteni kun olen olettanut että rööperi olis Rehberbahnista joku väännös,,noh mut mä olenkin kaukana kehästä :)

Näin tämä on minunkin päässäni muotoutunut, maalainen kun olen..

mun mies kans ei ollu tajunnu tuota än yy tee nyt juttuu :))
Yks päivä ku muksu sano än yy tee hep, ja mä sille nauroin, oli ukko ihimeissään mikä mua naurattaa. Piti rautalangasta vääntää =DD

mä täältä kans joskus opin tuon än yy te nyt jutun. no kaverille sitten siitä sanoin että tiesitkö mitä se meinaa ja kaveri ei myöskään ensin tajunnut kunnes sitten selitin ja hän tajusi mutta ei voinut myöntää että ei ensin tajunnut vaan piti alkaa sitten vääntämään et no kyllähän mää nyt ton tiesin yms.
tämä kaveri kyllä onkin sellainen kaikkitietävä paska miehensä hvyänä kakkosena perässä ja olevinaan tietävät aina kaikesta kaiken vaikka todellisuudesa ratsastavat muiden tiedolla.

en ymmärrä ihmisiä jotka eivät voi nauraa omalle hassuudelleen!

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Ootko huomannut, että englannin kielinen kalenteri sanoo tiistain jälkeen what the fuck.

Mikä juttu tää on? En tajunnut...

Kertokaa nyt!

MTWTFSS

Jossa M=monday
T=tuesday jne.
ja siis tiistain jälkeen tulee WTF (eli what the fuck)

Ei tossa kyllä mun mielestä silti mitään erityisen hauskaa ole.

Tästä ei oo kauheen kauaa kun tajusin Vicky Rostin biisin sanat oikein, olin kuitenkin kuullu laulun satoja kertoja: ´oli lämmin kuin takka talvi-illoin...´. Mietin aina vaan, että ´mikä hemmetin takkatalvi on illoin lämmin...?´ Laulaja painottaa jotenkin hassusti tuota kohtaa, niin ei meinaa tajuta sanoja oikein. :ashamed:

No nyt saatte nauraa: olin 18v. kun tajusin mitä tarkoittaa joillakin pienillä kävelyteillä/lenkkipoluilla kyltti "Ei talvikunnossa pitoa". :D Olin siis ajatellut ettei siellä saa talvisin kuntoilla. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Piparnakkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
Alkuperäinen kirjoittaja en ihan ymmärtäny...:
Mä tajusin Laulupuusta
"Kun sanoo puu, puu, puu suu suipistuu.
Kun sanoo pää, pää, pää se leviää.
Kun sanoo pöö, pöö, pöö on töttöröö.
Kun sanoo pee, pee, pee suu hymyilee."

Suunnilleen noin... naurettavaa on se että nuoruudessani sain kuulla tuotakin lorua monesti, päivittäin, yli 10vuotta.

Siis? Mikä juttu tässä oli?

ööö...? niin mikä tuossa on?

No sanotte ite nuo sanat ääneen ja mietitte missä asennossa teidän suu/huulet on just silloin.

No missä asennossa niitten pitäis olla?? En tajua mikä ton jutun juju pitäis olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
Alkuperäinen kirjoittaja en ihan ymmärtäny...:
Mä tajusin Laulupuusta
"Kun sanoo puu, puu, puu suu suipistuu.
Kun sanoo pää, pää, pää se leviää.
Kun sanoo pöö, pöö, pöö on töttöröö.
Kun sanoo pee, pee, pee suu hymyilee."

Suunnilleen noin... naurettavaa on se että nuoruudessani sain kuulla tuotakin lorua monesti, päivittäin, yli 10vuotta.

Siis? Mikä juttu tässä oli?

ööö...? niin mikä tuossa on?

No sanotte ite nuo sanat ääneen ja mietitte missä asennossa teidän suu/huulet on just silloin.

No missä asennossa niitten pitäis olla?? En tajua mikä ton jutun juju pitäis olla.

Mene ihan peilin eteen ja kokeile. Sano vaikka "pee" niin sä hymyilet, tai lorun sanoin suu hymyilee.

Yhteistyössä