Kuulostaako tämä vahinkoraskaudelta vai vaimon laskelmoidulta "petokselta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Pariskunta, etenkin mies on vuosia vannonut, että heidän lapsilukunsa on täynnä. Vaimo on haaveillut vielä yhdestä lapsesta, mutta mies on ollut kannassaan ehdoton.
Viimeeksi kun olette tavanneet, perheen mies on hehkuttanut kuinka ihanaa ja helppoa kun ei tarvii enää kakkapyllyjä tms pestä (ei siis todellakaan ole mikään lapsi-ihminen). Tästä menee 2kk ja rouva on raskaana.

Naureskellen kysytään, että kuinkas siinä nyt noin kävi, niin miehen mukaan rouva oli halunnut puuhastella varmoina päivinä "kun ei taatusti tule raskaaksi" ja kuinkas sitten kävikään...

Eipä tuossa mieskään ihan viaton ole... Jos puuhasteluun ilman ehkäisyä suostuu, on yhtälailla vastuussa mahdollisesta raskaudesta! Jos ei halua ottaa riskiä, silloin ei harrasteta seksiä ilman ehkäisyä!!!

Meillä taitaa olla vähän toisin päin. Luulen että mies jotenki alitajuisesti toivoo "vahinkoa" ja uutta lasta, kun kyselee jatkuvasti varmoista päivistä, että sais ilman kumia. Ja tietää kyllä, että mä tulen raskaaksi melkein jo miehen alushousujen pesemisestä.

Mutta toi tapaus kuulostaa vaimon petokselta.

Se kuulostaa juuri siltä miltä haluaa... Jos haluat, saat sen kuulostamaan "petokselta" ja toisaalta jos haluat, saat sen kuulostamaan "vahingolta". Mutta onko sillä niin väliä?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä taitaa olla vähän toisin päin. Luulen että mies jotenki alitajuisesti toivoo "vahinkoa" ja uutta lasta, kun kyselee jatkuvasti varmoista päivistä, että sais ilman kumia. Ja tietää kyllä, että mä tulen raskaaksi melkein jo miehen alushousujen pesemisestä.

Mutta toi tapaus kuulostaa vaimon petokselta.

Mies on kyllä ollut tietoinen ettei ehkäisyä ole käytössä. Ja luulis biologian olevan hanskassa, jos jo ennenstäänkin on lapsia. Ei pitäis mikään kovin suurin yllätys olla jos tulee raskaaksi kun on seksiä harrastettu ilman ehkäisyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
ja kyllähän kaikki tietää että "varmoja päiviä" ei olekaan.

Niinpä. Joko mies on heittäytynyt tyhmäksi tai luottanut siihen, että ei vaan tärppää.

tuossa tilanteessa kyllä molemmat on olleet aivan varmasti tietoisia siitä että "riski" raskauteen on. joten turha miehenkään valittaa, itsepähän on munansa sinne pistänyt :whistle:

haluisi tietää kenenkään seksielämästä noin tarkkaan. Vahinko on vahinko jos sitäkään pitää ylipäätään kaikille kailottaa, mutta että vielä yksityiskohtaisesti kerrotaan "varmojen päivien" aikaan puuhailusta. Yök, ei kiinnostaisia mua!

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Se kuulostaa juuri siltä miltä haluaa... Jos haluat, saat sen kuulostamaan "petokselta" ja toisaalta jos haluat, saat sen kuulostamaan "vahingolta". Mutta onko sillä niin väliä?

Mietin vain millaisella pohjalla suhde on, jos vaimo "salaa" hankkiutuu raskaaksi... (tiedä vaikka olisi kuinka laskelmoidusti pöllyyttelyn ajoittanut, sen verran kovasti on lasta toivonut, mutta miehen kanta ollut ehdoton ei).

Heillä on kerran jos toisenkin ollut ero ihan hiuskarvan varassa.

Mietin vain millaisella pohjalla suhde on, jos vaimo "salaa" hankkiutuu raskaaksi... (tiedä vaikka olisi kuinka laskelmoidusti pöllyyttelyn ajoittanut, sen verran kovasti on lasta toivonut, mutta miehen kanta ollut ehdoton ei).

Mikähän tehtävä sulla on miettiä toisten sänkyasioita ja parisuhdeasioita?

Alkuperäinen kirjoittaja hieman makua:
haluisi tietää kenenkään seksielämästä noin tarkkaan. Vahinko on vahinko jos sitäkään pitää ylipäätään kaikille kailottaa, mutta että vielä yksityiskohtaisesti kerrotaan "varmojen päivien" aikaan puuhailusta. Yök, ei kiinnostaisia mua!

No me ei sitä edes kysytty, heitettiin vain tsoukkina että kuinkas teille noin kävi. Ja mies sitten kertoi.

No ei oo kovin ehdoton ei ollu kun ilman ehkäsyä on petiin hypänny.

Alkuperäinen kirjoittaja hieman makua:

peesi. Lähtisin lujaa karkuun, jos tuollainen selostus alkaisin. Eiköhän mies jo lapsia tehneenä ymmärrä miten niitä tehdään, turha tehdä aina naisesta pahis ja noita.
Ja sänkyasiat voisi pitää ihan omana tietonaan, niin ei toisten tarvitse oksentaa.

Yhteistyössä