T
tyhjä takki
Vieras
Väsyttää niin älyttömästi kaikki illat,ei jaksaisi oikein mitään,mutta kolmen (pienen)koululaisen kanssa on jaksettava :/ Ja mieskin kun on välillä iltavuorossa ja tulee vasta yömyöhällä niin illat useasti minun vastuulla.Käyn päivätyössä(fyysinen työ),työajat vaihtelee 7-17 välillä.Kun pääsen kotiin,siivoan ja lösähdän sohvalle,josta on vaikea nousta ylös.Mies on onneksi usein ehtinyt ruokaa laittaa lapsille,itse en edes jaksa syödä :/ Yritän pitää kotia ja lapsia hallinnassa,mutta koko keho tuntuu energittömältä..Välillä tulee tunne,että kunpa voisin vain haihtua pois,laittaa hanskat tiskiin ja antaa olla.Mutta jokin minussa vielä haluaa porskuttaa eteenpäin vaikka olo on hutera.Monesti illat ovat kaaosta,kun kaikki huutavat asioitaan yhtä aikaa,joku kiusaa toista,yritän saada omaa sanomaani perille..Nukkumaan meno on työlästä,ekaluokkalainen vinkuu kuin vauva ja tokaluokkaalinen pelottelee pienempää kummitusjutuilla ym.Huoh!Minä en jaksa taistella,kun oma olo on tööt.Ja sitten se väsy siihen niin huudoksihan se menee..En voi ajatella lähteväni harrastuksiin työpäivän jälkeen,hyvä kun jaksan kättäni nostaa,pässä pyörii.Meillä on töissä aika rankkaa,paljon väkeä sairaslomalla ja sijaisia ei saada,muutoinkin tiukilla ollaan koko porukka työmaalla.Itse yritän sinnillä jaksaa,kovin helposti en saikkua hae.Ajattelen vain,että tätä se on kaikilla työssäkäyvillä..Onko näin?