kuuluuko asiaan, että ennen hyvin nukkunut 7kk ei joko nukahda millään TAI sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen harmaana

Vieras
... herää keskellä yötä pirteänä eikä tahdo millään jatkaa unia. nytkin tyttö konttaa ja kiljahtelee tuossa lattialla, jo kahdesti koettanut laittaa sänkyyn mutta nousee vain istumaan ja itkee lohduttomasti... nyt sentään iloinen ja tyytyväinen. ja viime yönä heräsi kahdelta iloisesti pärisemään, ei meinannut millään nukahtaa takaisin...

Meillä kävi noin kans sillon kun tyttö oppi kunnolla liikkumaan (ryömimään,konttaamaan)
Mutta helpotti muutaman viikon päästä.Sit hampaat tuli niin taas sama juttu.
Nukkuuko turhan pitkiä päikkäreitä?

viime yö oli paha siksi, että olin kipulääke tokkurassa ( eivät ole vahvoja mutta eivät ilmeisesti sovi minulle ) ja mies pitkästä aikaa vähän humalassa... tyttö nukahti nätisti ysiltä ja yhden pintaan alkoi päristä ja hihkua pinnasängystään... hoida siinä sitten. nyt en ottanut niitä pillereitä ja mieskin selvä joten eiköhän tämä yö suju paremmin :D tosin nyt tyttö ei meinaa nukahtaa, katsoo tuossa isin kanssa telkkaria...

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :
viime yö oli paha siksi, että olin kipulääke tokkurassa ( eivät ole vahvoja mutta eivät ilmeisesti sovi minulle ) ja mies pitkästä aikaa vähän humalassa... tyttö nukahti nätisti ysiltä ja yhden pintaan alkoi päristä ja hihkua pinnasängystään... hoida siinä sitten. nyt en ottanut niitä pillereitä ja mieskin selvä joten eiköhän tämä yö suju paremmin :D tosin nyt tyttö ei meinaa nukahtaa, katsoo tuossa isin kanssa telkkaria...

selvennys ennenkuin joku järkyttyy pahemminkin : eli en tajua miten ne lääkkeet tekevät niin hölmön ja tokkuraisen olon. en tod. olisi ottanut illalla yhtä jos olisi tiennyt joutuvani aamuyösta nukuttamaan ylipirteää neitokaista !

Alkuperäinen kirjoittaja määä:
Pystyisitkö vähentämään päikkkäreistä, esim. kolmista päikkäreistä kaksiin? Meillä on se auttanut yöuniin.

voin yrittää, mutta usein tyttö ottaa tirsat autossa ja paha mennä sinne takapenkille herättelemään :D