Kuuluuko avioliitto ja seksi yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
noh, noi eteläeuroopan maat on tapaus keskenään. Mutta suomessa kun on tämmönen jähmee luterilainen kulttuuri niin täällä seksi mitään kivaa ole. Eikä sitä sitten harrastetakkaan. Ei avioliitossa eikä sen ulkopuolellakaan. harmaana kuljetaan ja pidetään kurjaa. ja pimeessä yksin vempataan.
:D En ymmärrä kysymystä. :D

:laugh: :laugh: :laugh:
:D

körttipuku niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
noh, noi eteläeuroopan maat on tapaus keskenään. Mutta suomessa kun on tämmönen jähmee luterilainen kulttuuri niin täällä seksi mitään kivaa ole. Eikä sitä sitten harrastetakkaan. Ei avioliitossa eikä sen ulkopuolellakaan. harmaana kuljetaan ja pidetään kurjaa. ja pimeessä yksin vempataan.
:D En ymmärrä kysymystä. :D

:laugh: :laugh: :laugh:

körttipuku niskaan.

Ja rautanen siveysvyö kaikille. :xmas:

No mun mielestä avioliitto nimenomaan luo seksille parhaat mahdolliset puitteet.

Mieheni ei pidä minua pyhänä äitinä. Meillä on hyvä seksielämä, eikä sitä tarvitse hoitaa/korjailla avioliiton ulkopuolisilla suhteilla. Näin on hyvä, minä rakastan miestäni ja hän minua. Me luotetaan toisiimme.

Harmi, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei ole tärkeä asia ja että sitä voi harrastella vähän miten sattuu ja kenen kanssa sattuu. Harmi, että joidenkin mielestä pettäminen avioliitossa on muka normaalia.

Usein kuulee sanottavan, että seksi on yliarvostettua, mutta minusta se on aliarvostettua. joka paikassa sitä on tyrkyllä, kuin ei mitään, ihan kuin se ei olisi tärkeä asia.

Seksistä pystyy nauttimaan paremmin kun tuntee sen partnerinsa...

aika harva nainen saa orkkuja yhden illan jutuissa ja miehellekin se on sellainen purkautumiskeino :D eli täytyy pussit tyhjentää. ei välttämättä mikään huippuorgasmin keidas.. eri juttu on sitten taas miten pitkässä avioliitossa pystyy pitämään mielenkiinnon yllä.

Pettäminen on syvältä ja ihan mistä syystä tahansa!

Kyllähän avioliitto ja seksi kuuluvat yhteen. Mutta voi sitä seksiä olla muuallakin kuin avioliitossa. Ainakin mun kokemuksen mukaan seksi onkin parempaa juuri muualla kuin aviossa... Nimimerkillä vaimo jonka mies pihtaa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Seksistä pystyy nauttimaan paremmin kun tuntee sen partnerinsa...

aika harva nainen saa orkkuja yhden illan jutuissa ja miehellekin se on sellainen purkautumiskeino :D eli täytyy pussit tyhjentää. ei välttämättä mikään huippuorgasmin keidas.. eri juttu on sitten taas miten pitkässä avioliitossa pystyy pitämään mielenkiinnon yllä.

Pettäminen on syvältä ja ihan mistä syystä tahansa!

Pari ekaa lausetta on ihan kliseitä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Kyllähän avioliitto ja seksi kuuluvat yhteen. Mutta voi sitä seksiä olla muuallakin kuin avioliitossa. Ainakin mun kokemuksen mukaan seksi onkin parempaa juuri muualla kuin aviossa... Nimimerkillä vaimo jonka mies pihtaa.. :whistle:

Mutta miksi ei pihtaisi, ethän sinä sitä häneltä haluakkaan? Jos kerran petät. :( Miksi mies haluaisi seksiä, jos aitoa läheisyyttä ei edes ole? Vai onko pettäminen aitoa läheisyyttä?

meillä kyllä seksi ja avioliitto kulkee käsi kädessä.
meillä ei kumpikaan sano koskaan ei jos toisella haluttaa eli kumpikaan ei pihtaa ja aivan totta seksi pitkässä suhteessa on parempaa kun tuntee ja tietää toisen.
Pettämistä en hyväksy ja siksi en itse petä ja odotan samaa myös kiltiltä ja ihanalta mieheltäni.

Mitä sä avioliiton sekotat siihen käykö mies tai nainen vieraissa. Yhtälailla avoliitossa tai erillään asuvat pariskunnat saattavat maistella muita piirakoita tai banaaneja.
Itse uskon että suurinosa pitkäaikaisista parisuhteista perustuu siihen että ainakin toinen osapuoli käy vieraissa. Usein se taitaa olla se mies, sillä vieläkin monen naisen paikka on kotona. Kävi nainen sitten töissä tai ei.

Parhainta seksiä olen kokenut aviomieheni kanssa ja yhteisiä vuosia on 8v.Seksi-elämä vaan paranee vanhetessaan! En edes voi verrata yhden illan juttuihin....ne on pelkkää naintia ja se on siinä.Parhaimmat orgasmit saa ihmisen kanssa jota rakastaa,johon voit luottaa ja tiedät mistä toinen nauttii.Ainakin meillä seksi ja avioliitto kulkee käsi kädessä.
Miksi pitäisi himoita muita jos oma parisuhde toimii kaikinpuolin?
Hirmu kyyninen aloitus.Olen ehdottomasti sitä mieltä että sellaisia miehiä (ja naisia) löytyy jotka ei petä.

Mekin ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. On vaikea uskoa, että mies olisi kanssani tottumuksesta, koska en ole ahkera, koti ei ole siisti, enkä ole kovin helppo ihminen. Sen sijaan mies on sanonut, että pelkän seksinkin takia hän jäisi luokseni. Toki lisää siihen sen, että olen hänen mielestään jännittävä persoona ja mielenkiintoinen ja lahjakas.

Miksi siis pettäisi, kun voisi helposti minusta erota ja hänen elämänsä vielä siitä kovasti helpottuisi?

Yhteistyössä