Kuuluuko joku tai jonkun mies Metalliliittoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä en niinku saa sieltä sivuilta mitään käsitystä niistä jäseneduista. Kaveri kuuluu raksaliittoon ja siellä on vaikka mitä jäsenetuja esim kylpylälomista koko perheelle. Ja tuolta ei löydy mitään!

Enkö mä vaan löydä vai onko se vaan niin, että pitäis nakittaa koko ukko vaihtamaan liiittoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
jäsenyys-edut,sieltä löytyy

No sieltä mä oon kattonut, mutta ei siellä sellaisia ole, kuin kaveri on löytänyt raksaliitolta. Esim nyt selitti, että tyyliin 40 eurolla lärvi ois saanut yöpymisen + täyden ylläpidon!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tsadaa:
Mun mies kuului ennen,vaihtoi juuri tuohon rakennusliittoon kun on etujakin enemmän :)

No näinhän se sit on :( Hitsin pimpula. Kaipa sitä sit tarvii ruveta painostamaan...

paitsi,että jos työttömäksi joutuu-metallilla on tällähetkellä huomattavasti lyhyemmät työttömyyspäiväraha käsittelyajat(n.3viikkoa)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tsadaa:
Mun mies kuului ennen,vaihtoi juuri tuohon rakennusliittoon kun on etujakin enemmän :)

No näinhän se sit on :( Hitsin pimpula. Kaipa sitä sit tarvii ruveta painostamaan...

paitsi,että jos työttömäksi joutuu-metallilla on tällähetkellä huomattavasti lyhyemmät työttömyyspäiväraha käsittelyajat(n.3viikkoa)

miehellä on rakennusliitto ja kahdessa viikossa sai rahat.

Yhteistyössä