Kuuluuko kasvoseerumin "kuumottaa" kasvoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KepLsk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KepLsk

Vieras
Sain joululahjaksi Biothermin Aquasource Deep Serumin. Minulla ei ole aiemmin ollut tuollaisia, vaan olen käyttänyt ihan apteekin perusvoidetta. Nyt olen käyttänyt tuota seerumia ja aina sen laiton jälkeen kasvojen ihoa ikään kuin kuumottaa pitkän aikaa. Iho ei punoitta, mutta tuntuu tavallaan lämpimältä. Kuuluuko se asiaan vai olenko jotenkin yliherkkä sille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29387707:
Kuuluu asiaan. Näin muka tunnet sen tehokkaan vaikutuksen. Ohjeissa asia on varmaankin mainittu

Ok, kiitos vastauksestasi. Minusta tuo tunne on vaan vähän ikävä, enkä OIKEASTI usko saavani mistään seerumista naamalleni ihmeempiä vaikutuksia :D
 
Jos sulla on tosi kuiva iho, niin tuo kuumotus voi olla ihan normaalia. Sen kyllä pitäisi mennä ohi muutaman käyttökerran jälkeen. Laitatko kuitenkin vielä kosteusvoiteen tuon seerumin päälle?
 
[QUOTE="Aapee";29387711]Ok, kiitos vastauksestasi. Minusta tuo tunne on vaan vähän ikävä, enkä OIKEASTI usko saavani mistään seerumista naamalleni ihmeempiä vaikutuksia :D[/QUOTE]

Kaveri oli käyttänyt jotain silmäympärysjuttua minkä pitäisi vähnetää ryppyjä ja sanoi että tuntui kun ihoa olisi tosiaan kiristelty aineen laiton jälkeen, niin kuin elohiiri olisi iskenyt
 
[QUOTE="jjjj";29387716]Jos sulla on tosi kuiva iho, niin tuo kuumotus voi olla ihan normaalia. Sen kyllä pitäisi mennä ohi muutaman käyttökerran jälkeen. Laitatko kuitenkin vielä kosteusvoiteen tuon seerumin päälle?[/QUOTE]

En ole laittanut. Pitäisikö laittaa? En tosiaan ole kovin syvällisesti paneutunut näihin kasvojenhoitojuttuihin.... *nolona* Mulla on rasvoittuvan iho, ei mikään kamalan kuiva.
 
[QUOTE="Aapee";29387721]En ole laittanut. Pitäisikö laittaa? En tosiaan ole kovin syvällisesti paneutunut näihin kasvojenhoitojuttuihin.... *nolona* Mulla on rasvoittuvan iho, ei mikään kamalan kuiva.[/QUOTE]
Aa ok, kokeiles laittaa seuraavan kerran kosteusvoide päälle. Tuo pelkkä seerumi voi olla liian kevyt sellaisenaan. Mullakin on rasvoittuva iho, mutta jos laitan liian kevyen voiteen tai pelkän seerumin niin iho reagoi kuumotuksella ja punoituksella.
 

Yhteistyössä