K
KepLsk
Vieras
Sain joululahjaksi Biothermin Aquasource Deep Serumin. Minulla ei ole aiemmin ollut tuollaisia, vaan olen käyttänyt ihan apteekin perusvoidetta. Nyt olen käyttänyt tuota seerumia ja aina sen laiton jälkeen kasvojen ihoa ikään kuin kuumottaa pitkän aikaa. Iho ei punoitta, mutta tuntuu tavallaan lämpimältä. Kuuluuko se asiaan vai olenko jotenkin yliherkkä sille?