?
"..."
Vieras
olin eilen kaupassa käymässä ja miehen työkaveri (sanotaan vaikka Jukka) sitten kysyi että missä lapset ovat?vastasin että lapset jäi kotiin "Jarkon" kanssa(joka on myös lasten isä) hieman ihmetteli ja kysyi että hoitaako "Jarkko" lapsia ja vastasin että kyllä.Jukka sanoi että aika hyvin olet "Jarkon" kouluttanut.minä sitten kysyin että eikös "Jarkon" kuulukkin hoitaa lapsiaan,mutta tähän "Jukka" ei vastannut juuta eikä jaata.
Jäin vaan ihmettelemään että todellako jotku ajattelee näin?Meillä mies on ainakin mielellään "lapsenvahtina" jos minä käyn jossain.Enkä ole ennen edes ajatellut että lapsien hoito kuuluisi ainoastaan minulle.Tällä "Jukalla" on itsellään myös kaksi lasta.Tosiaanko ajatellaan,että mies on ns. tossun alla,jos hoitaa omia lapsiaan?Aika surullista jos näin on
Jäin vaan ihmettelemään että todellako jotku ajattelee näin?Meillä mies on ainakin mielellään "lapsenvahtina" jos minä käyn jossain.Enkä ole ennen edes ajatellut että lapsien hoito kuuluisi ainoastaan minulle.Tällä "Jukalla" on itsellään myös kaksi lasta.Tosiaanko ajatellaan,että mies on ns. tossun alla,jos hoitaa omia lapsiaan?Aika surullista jos näin on