Kuuluuko mielestäsi seksi pelkästään parisuhteeseen? Jos kuuluu, niin miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cecelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cecelia

Vieras
Mun mielestä seksi ei kuulu pelkästään parisuhteeseen vaan myös sinkkuna on oikeus harrastaa seksiä. Ei ole mitään väärää siinä jos kaksi vapaata ihmistä vapaasta tahdostaan harrastaa seksiä keskenään joko yhden illan juttuna tai sitten heillä on seksisuhde.

Itse olen tällä hetkellä parisuhteessa. Kun olen parisuhteessa niin mulle riittää yksi mies eikä asia ole niin kuin jotkut aiemmin ovat täällä kirjoittaneet, että yhden illan juttuja harrastaneet eivät osaa olla uskollisia. En ymmärrä miten nuo kaksi asiaa edes liittyvät toisiinsa tai miten yhden illan juttuihin liittyy se, että että ei muka sitten osaa sitoutua ollenkaan. Niitä yhden illan juttuja on sen takia, että saa seksiä kun on sinkku.

Ei ilman seksiä tarvitse olla vaikka sinkku onkin.

joskus sinkkuna tuli muutaman kerran irtosuhdetta kokeiltua -ei toiminut mulla, ei tullut siitä muuta kuin huono fiilis. Mutta ihan ok jos vapaat ihmiset haluaa sekstata keskenään, mikäs siinä, ei vaan sopinut mulle.

Seksi kuuluu kaikille jotka sitä omasta tahdostaan haluavat harrastaa. En ymmärrä miksi sen pitäis kuulua vain ja ainoastaan parisuhteeseen? Eli jotkut on sitä mieltä et jos olet sinkku niin sun ei kuulu harrastaa seksiä? :O
Tottakai parisuhteessa olevana seksi kuuluu meillä vain ja ainoastaan parisuhteeseen mutta silloin kun olen sinkku ollut niin en sen takia ole selibaatissa ollut..

[QUOTE="vieras.";29673028]Seksi on yhtä kuin lastentekoa ja lapset tarvitsevat kestävän ydinperheen.[/QUOTE]

Eikä ole. Aina voi käyttää ehkäisyä tai laittaa piuhat poikki.

[QUOTE="vieras.";29673028]Seksi on yhtä kuin lastentekoa ja lapset tarvitsevat kestävän ydinperheen.[/QUOTE]

Seksiä voi harrastaa vaikka ei lapsia olisikaan tarkoitus tehdä, ehkäisy on keksitty.

Samaa mieltä kuin sinä. Jos ei seota varattuihin, eikä valehdella kenellekään esim. että seurustelen kanssasi ja olen uskollinen muttei olekaan vaan pettää, niin siinä ei ole mitään pahaa vaikka sinkkuna harrastaisi yhden illan juttuja. Kunhan tuntee vastuunsa myös ehkäisyn suhteen. Niin ettei levitä sukupuolitauteja, kondomia pitää käyttää!

Seksi ei kuulu pelkästään parisuhteeseen. Omalla kohdallani on niin, että seksi edellyttää tunnesidettä henkilöön, jonka kanssa sekdiä harrastaa. Mutta tunneside ei kyllä tarkoita parisuhdetta.

[QUOTE="poikia3";29673076]Seksi ei kuulu pelkästään parisuhteeseen. Omalla kohdallani on niin, että seksi edellyttää tunnesidettä henkilöön, jonka kanssa sekdiä harrastaa. Mutta tunneside ei kyllä tarkoita parisuhdetta.[/QUOTE]

Voi ei. Siis joku ihme tunneside mutta ei kuitenkaan sellaista että halua olla suhteessa tai perustaa perhettä?

mitä vittua? :DDDDDDDD juu seksiähän harrastetaan jotta voisi oikein HARJOITELLA LASTENTEKOA, viis mistään nautinnoista.. ei hyvää päivää, mormonit liikkeellä palstalla?

• Tykkää
Reactions: LIEN
[QUOTE="siis";29673166]mitä vittua? :DDDDDDDD juu seksiähän harrastetaan jotta voisi oikein HARJOITELLA LASTENTEKOA, viis mistään nautinnoista.. ei hyvää päivää, mormonit liikkeellä palstalla?[/QUOTE]

:D

Jotkut harrastavat seksiä myös samaa sukupuolta oelvien kanssa eikä kaikilta tule spermaa :/
No, mun mielestä seksi ei kuulu mihinkään. Yäk. Ei yksin, kaksin, kimpassa, suhteessa eikä sinkkuna.
Ällöä puuhaa....Ei ymmärrä.

[QUOTE="eeva";29673339]Onko sinusta sitten fiksua leikkiä niin että vie spermaa kohdunsuun huulille? Ohut kumikalvo välissä tai ei niin on silti typerää ellei ole aikomustakaan perustaa perhettä.[/QUOTE]

Ei typerää, vaan oikein mukavaa ja rentouttavaa. Kokeilisit joskus.;)

• Tykkää
Reactions: LIEN
Minulla kuuluu. Muiden seksiasiat taas ei kiinnosta.

En koskaan voisi esim. baarista ottaa jotain yhdenillanjuttua kotiini, tuskin nauttisin kovinkaan kun miettisin vain onko sillä satiaisia vai onko se joku hullu kuitenkin. Minun tarvii pystyä luottamaan siihen ihmiseen, kenen kanssa harrastan seksiä. Kaverisuhteisiin taas en seksiä sotke.

[QUOTE="eeva";29673339]Onko sinusta sitten fiksua leikkiä niin että vie spermaa kohdunsuun huulille? Ohut kumikalvo välissä tai ei niin on silti typerää ellei ole aikomustakaan perustaa perhettä.[/QUOTE]

Kyllä me harrastamme iloisesti seksiä ilman aikeitakaan hankkia koskaan jälkikasvua. Ankea olisi elämä muuten. Kaikessa on riskinsä. Onneksi sterilisaatio oli helppo juttu ja jos siitä huolimatta käy paska nakki, niin onneksi on abortti.

Meillä seksi ei ole pelkästään parisuhteeseen itsestäänselvä asia, mutta rakastelu on.

Yhteistyössä