Kuuluuko mielestäsi seksi pelkästään parisuhteeseen? Jos kuuluu, niin miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cecelia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eeva";29673339]Onko sinusta sitten fiksua leikkiä niin että vie spermaa kohdunsuun huulille? Ohut kumikalvo välissä tai ei niin on silti typerää ellei ole aikomustakaan perustaa perhettä.[/QUOTE]

Mielipidettä tässä kysyttiin. Sä olet tuota mieltä ja jotkut ovat toista mieltä. Ei tarvi alkaa jankkaamaan kun ei se hyödytä mitään.

[QUOTE="noh";29673365]Mitä läskissä yksinhuoltajassa on vikana?[/QUOTE]

Ei mitään. Ruoka ja seksi ovat elämän nautintoja ja kuuluvat kaikille olisi bmi ja parisuhdetila mikä vaan.

Mielestäni seksiä voi harrastaa muutenkin kuin parisuhteessa, mutta irtosuhteidenkin kanssa voi mennä liiallisuuksiin, joten tiettyä varovaisuutta on noudatettava. Lisäksi täytyy muistaa raskauden mahdollisuus ehkäisyn pettäessä. Abortin koen kuitenkin niin vakavaksi asiaksi, että sitä en tekisi edes siinä tapauksessa, jos tulisin raskaaksi yhdenillanjutusta. Vastuu omista valinnoista on kannettava. Jos lasten saaminen on EHDOTON ei, niin siinä tapauksessa ei ole valmis seksiin.

[QUOTE="femin";29673512]Mielestäni seksiä voi harrastaa muutenkin kuin parisuhteessa, mutta irtosuhteidenkin kanssa voi mennä liiallisuuksiin, joten tiettyä varovaisuutta on noudatettava. Lisäksi täytyy muistaa raskauden mahdollisuus ehkäisyn pettäessä. Abortin koen kuitenkin niin vakavaksi asiaksi, että sitä en tekisi edes siinä tapauksessa, jos tulisin raskaaksi yhdenillanjutusta. Vastuu omista valinnoista on kannettava. Jos lasten saaminen on EHDOTON ei, niin siinä tapauksessa ei ole valmis seksiin.[/QUOTE]

Eli irtoseksiä pitää harrastaa silläkin uhalla että voi jäädä yksinhuoltajaksi? Sinulla on pahasti vääristynyt käsitys vaginan funktiosta.

Mun osalta kuuluu vain parisuhteeseen, muiden seksielämät ei kiinnosta. Ei irtosuhteissa ole mitään "väärää", aika vanhanaikaiselta ja turhalta tuomitsemiselta taas kuulostaa.

[QUOTE="femin";29673512]Mielestäni seksiä voi harrastaa muutenkin kuin parisuhteessa, mutta irtosuhteidenkin kanssa voi mennä liiallisuuksiin, joten tiettyä varovaisuutta on noudatettava. Lisäksi täytyy muistaa raskauden mahdollisuus ehkäisyn pettäessä. Abortin koen kuitenkin niin vakavaksi asiaksi, että sitä en tekisi edes siinä tapauksessa, jos tulisin raskaaksi yhdenillanjutusta. Vastuu omista valinnoista on kannettava. Jos lasten saaminen on EHDOTON ei, niin siinä tapauksessa ei ole valmis seksiin.[/QUOTE]

Tuo viimeinen voi toki päteä sinuun, mutta ei kaikkiin. Ihan sairasta ajattelua, että seksi on pelkkää lastentekoa. Abortti on laillinen ja monille hyväksyttävä vaihtoehto.

[QUOTE="eeva";29673536]Eli irtoseksiä pitää harrastaa silläkin uhalla että voi jäädä yksinhuoltajaksi? Sinulla on pahasti vääristynyt käsitys vaginan funktiosta.[/QUOTE]

Onneksi YhteisHyvillä ei ole tällaista ongelmaa, ne on jo. :D

(Kuulun itse kohderyhmään, ennen kuin joltain leviää hermojärjestelmä näytölle)

Teoreettinen maksimi lienee kaksikymmentä, eikä se ole lähelläkään loputonta.

vagina-clown-car.jpg

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Mulle on ihan yhdentekevää mitä muut kehollaan tekee mutta mulle seksi kuuluu nimenomaan vaan parisuhteeseen. Haluan muutenkin harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka osaa koskea mua oikein ja just niin miten mä haluan mua koskettavan.

Yhteistyössä