kuuluuko mun olla se joka aina matkustaa kavereiden luo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina minä

Vieras
eli olen eripaikkakunnalla ku kaverit välimatkaa viitisenkymmentä(50)km,no aina kun pitäisi treffata kavereit ni mun pitää olla se joka matkustaa sinne kukaan ei koskaan tuu tänne.Mulla ei omaa autoa joten bussilla joudun kulkemaan ja siten tietty maksamaan meno-paluu hinnan,rupee käymään kalliiksi.Ja maksaahan sekin jos olis oma auto.Olen kutsunu kylään monta kertaa mut aina on jotain muuta ettei voi tulla ja aina joku sanoo et se maksaa jos bussilla kulkee ettei oo rahaa!! Joo mut mä näköjään voin kyllä maksaa ja mennä sinne!!Jos he pyytävät sinne ni kyllä mä olen sit maksanu bussin ja menny,nyt sit päätin etten enää mee niin helposti et jos tavata haluavat ni saavat vuorostaan tulla tänne ja maksaa ne matkat.Kutsuin ensviikolla tänne ja alustavasti oli jo et ehkä mut ei tiiä vielä jos tulee muuta...eli toisin sanoen jos vanhat merkit pitää paikkansa ni ei tuu.

Eiköhän sellaiset kaverisuhteet sitten helposti ala hyytymään...

Nykyään kyllä meillä on useita tuttavaperheitä joista tiedetään että heidän on vaikea tulla meille ja itse kun kotipuolessa välillä käydään niin yritetään sitten jossain välissä poiketa. Mutten silloinkaan jaksa itselleni siitä stressiä ottaa.

Sano kavereillesi suoraan, että ettekö te voisi välillä tulla käymään täällä. Ja kerro myös, että omasta mielestäsi sinä "joudut" aina matkustamaan heidän luokseen ja se käy kalliiksi. Jos ovat hyviä kavereita, niin kyllä he ymmärtävät :)

Mulla on kaikkien kavereiden suhteen noin :( Mun pitää matkustaa niihin tuppukyliin jossa he asuvat, mutta koskaan kukaan ei tuu mun luo kaupunkiin. Kyse noin 80 km. etäisyydestä. Jos pyydän meille, eivät takuulla tule. Vaikka olisi suora junayhteys. Vain yhtä ymmärrän, hänellä on iso perhe, joten olisi tosi vaikea lähteä lapsia retuuttamaan.

täytyy nyt kattoa tuleeko kukaan ensviikolla jos ei ni taidan sitte mainita asiasta vaikka olen huono ottamaan asiaa esiin kun en tahtois riitoja tai muuta.Mut eikai siitä riitaa tule jos todella ovat mun kavereiita.

Yhteistyössä