kuuluuko puolukkapuuron...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sondersson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
ja muista vatkata vasta TÄYSIN jäähtyneenä, muuten saat limaa vielä enemmän :D

myöhästä :D
eihän tässä joutanu oottelemaan. Tuleeko siitä tuollein tehtynä myös paremman makusta? Tuo nimittäin on ihan järkyttävää, ihan älytön määrä sokeria sai tunkea siihen että tuli jotenkuten syötävää :x

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Miten joku onnistuu sössimään vispipuuronkin?

en mä mitään sössiny ole. Kuvittelin vaan tekeväni terveellistä aamupalaa lapsille, en tienny et tota sokeria tulee noin helvetisti. Ihan hyvin se vaahtoutu vaikkei täysin jäähtynyttä ollutkaan.

Onko sulla alkanut aamu jotenki huonosti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Miten joku onnistuu sössimään vispipuuronkin?

en mä mitään sössiny ole. Kuvittelin vaan tekeväni terveellistä aamupalaa lapsille, en tienny et tota sokeria tulee noin helvetisti. Ihan hyvin se vaahtoutu vaikkei täysin jäähtynyttä ollutkaan.

Onko sulla alkanut aamu jotenki huonosti :hug:
No ei ole alkanut. Mitäs tuossa nyt huonoa on, jos vaan ihmettelee ihan hyvässä hengessä.

Tänään onkin erikoisen hyvä aamu, kun tykkään tämmösestä viileästä kelistä :)

Mä olen laittanut pakastepurkilliseen (5 dl) puolukoita 2 dl sokeria. Ja siis litra vettä tuohon määrään, mannasuurimoita muistaakseni pari desiä. Oliko sulla vähemmän sokeria?

Olen myös huomannut että mannasuurimot jos vanhenee niin eivät vispaudu niin hyvin. Vaikka päiväystä olisi jäljellä niin siitä loppupussista ei enää tulee niin kuohkeaa puuroa.

Yhteistyössä