Kuuluuko tämä kaupantätille???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias/ hyväntahtoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias/ hyväntahtoinen

Vieras
Lähikaupassa jatkuvasti kyselevät: ai jäikö pojat kotiin, tai et ottanu ku toisen mukaan mihis toinen jäi. Aluks otin ihan läppänä, mut kun tää tapahtuu joka kerta ku käyn kaupalla ilman lapsia. Hei daa oisko vaik isän kaa kotona.

Sanonko kohta että: ai missä pojat itestään kotona istuuvat. ( Ei siis oikeesti oo yksin)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
En näe tuossa mitään pahaa.

Mutta kun mun mielestä se ei kuulu niille, sit kerran menin kaupaan kiireellä töitten jälkeen, kassalla myyjä sano, miehes kävi äsken poikien kans teillä on ilmeisesti ruokana spagettia ja jauhelihakastiketta.. Oisko saanu tollastakaan kertoo?

Mitäpä jos mies kävikin vaikka äitilleen kaupassa, tai naapurin mummolle??

Höh, kaupantäti haluaa vaan osoittaa että tietää keitä perheeseesi kuuluu. Lähikaupassa kun nimenomaan on yksi pointti se, että tiedetään vakiasiakkaat. Meidän lähikaupan setä ja täti saattavat hihkaista kun astumme kauppaan "nyt niitä jäädykkeitä on taas" koska tietävät että pidämme niistä ja ostamme niitä aina kun vain niitä on saatavilla. Kivaa että meidät muistetaan ja tunnistetaan .

Ei oo tosi. Yrittävät kohteliaasti smalltalkia pitää yllä ja mamma hermostuu. Tuskin muistavat, että joka kerta tulevat kysyneeksi samaa. Mitä muuta ne vois kysyä tai sanoa, kun eivät teitä tunne? Säästä ovat varmaan jutelleet jo kyllin muiden asiakkaiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
myyjä sano, miehes kävi äsken poikien kans teillä on ilmeisesti ruokana spagettia ja jauhelihakastiketta.. Oisko saanu tollastakaan kertoo?

Anteeks mutta :laugh:

Kyllä sun intimiteettiäs on nyt loukattu. Aatella jos se olikin tagliatelleä eikä spagettia?

no voi hyvä luoja sentään! oli miten päin vaan niin ikinä ei ole hyvinpäin. On se kumma kun sekin jo on suuremman luokan salaisuus että myyjä kertoo vaimolle että miehes kävi ostamassa spagettia.... lakia vaan kyhäämään nyt niillekkin! Miten sitä ennen maailmassa pärjättiin kun lähimmäisistä välitettiin ja kuulumisia kysyttiin....

Mutta kun mun mielestä se ei kuulu niille, sit kerran menin kaupaan kiireellä töitten jälkeen, kassalla myyjä sano, miehes kävi äsken poikien kans teillä on ilmeisesti ruokana spagettia ja jauhelihakastiketta.. Oisko saanu tollastakaan kertoo?

Ei hitto. Olis kyllä kaupanvaihto kohta edessä itselläni. Näytä vittuuntuneelta äläkä vastaa kysymyksiin? :D

,no mitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei hitto. Olis kyllä kaupanvaihto kohta edessä itselläni. Näytä vittuuntuneelta äläkä vastaa kysymyksiin? :D

:/ ,ihmettä teijän syömiset niille kuuluu,huh,huh...

On se elämä vakavaa. Missä tahansa muualla kuin täällä ankeassa, ilottomassa Suomessa tuo ois harmitonta jutustelua, kuulumisten vaihtoa, rupattelua... Mitä tekee suomalainen? Päivittelee asiaa keskustelupalstalla ja suhtautuu VIHAMIELISESTI! Kai olette nyt ylpeitä itsestänne!!

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Tämän vuoksi rakastan Stadin anonymiteetiyttä <3

Meidän lähikaupassa taas kassa välillä kutsuu etunimellä, jonka katsonut etukortista. Kyselee, jos miestä ei ole näkynyt ym.ym yksityistä.
Kaiken huipuksi kyselee asiakkailta lainaksi rahaa.
Ja tämä siis helsingissä.

Vastaa joskus hymyssä suin Ihanaa, kun mieheni ajattelee minua ja laittaa valmiiksi ruuan, kun minulla on ollut hyvin kiireistä töissä. Miten teillä..laittaako miehesi ruokaa? Jos vastaus ei, niin kassaneiti voi olla kateellinen. Pitää keksiä hyviä vastauksia takaisin tosiaan. :)

Mulla voisi kyllä jäädä monttu auki jos kaupantäti alkaisi udella asioitani... :D Ei kaupantädeille kuulu asiakkaiden asiat, eikä niiden kanssa tarvi haluta jutella. Hyvä aspa osaa antaa asiakkaiden myös olla, jos näyttää siltä ettei asiakasta rupattelu kiinnosta.

Yhteistyössä