K
Kippuravarvas
Vieras
Tai siis kuinka kuiva on vielä normaalia? rasvasin pojan ihon taas aamulla ja 15min jälkeen on ihan kuiva ja karhea. Lauantaina kun oli kylvyssä, laitin veden sekaan vauvaöljyä ja kunnon rasvaus jälkeen, ei mitään tehoa.
Etenkin kasvot on tosi karheat ja punaiset, tai se punaisuus menee ja tulee.
Ja sitten se karsta päässä, kun sitä rapsuttelee pois niin alta tulee sellaista keltaista möhnää mikä haisee tosi pahalle :x onko sekin ihan normaalia?
Ja ikää on 3kk.Muoks. ja tää kuivuus on tullut tässä kuukauden sisällä, ekaan 2kk aikana ei ollut.
Etenkin kasvot on tosi karheat ja punaiset, tai se punaisuus menee ja tulee.
Ja sitten se karsta päässä, kun sitä rapsuttelee pois niin alta tulee sellaista keltaista möhnää mikä haisee tosi pahalle :x onko sekin ihan normaalia?
Ja ikää on 3kk.Muoks. ja tää kuivuus on tullut tässä kuukauden sisällä, ekaan 2kk aikana ei ollut.