kuuman kostea ilma ----> vaikea hengittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sweat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sweat

Vieras
nyt ku on ollu tosi kuumankostea ilma ni esim tänää huomasin että mun on ulkona tosi vaikee hengittää,en tiiä onko astmalla osuutta asiaan vai miten mutta onko muilla ollu vastaavaa?

On,mut mulla saatta myös raskaudella olla osuutta asiaan..tuntuu et tää maha alkaa olla korkeimmillaan just nyt. Ja nukkuessakin havahdun siihen et henki ei oikein kule..tai kulkee vaivalloisesti. Puuuuh!

Mulla ei ole astmaa, mutta lämmin, kostea ilma vaikeuttaa hengittämistä. Esim. kun menee ulkomaille, ensimmäinen ilta tuntuu, että happea ei vaan ole vaikka kuinka haukkoo. Sama tunne on ollu parina viime päivänä, kun on ollu lämpimämpää.

Joten jos sulla on astma, ei varmasti ainakaan auta asiaa, mutta jos sulla ei ole, pelkkä tämäkään ei vielä tarkoita, että olisi. :)

Vähän OT, mutta Ruotsissa sanottiin että Tukholman ilmankosteus on ollut viime aikoina 90%, Amazonilla on kuulemma kosteusprosentti 85%. Veikkaisin että meillä täällä on kosteus ihan samaa luokkaa. Että kosteeta on kyllä;)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mulla ei ole astmaa, mutta lämmin, kostea ilma vaikeuttaa hengittämistä. Esim. kun menee ulkomaille, ensimmäinen ilta tuntuu, että happea ei vaan ole vaikka kuinka haukkoo. Sama tunne on ollu parina viime päivänä, kun on ollu lämpimämpää.

Joten jos sulla on astma, ei varmasti ainakaan auta asiaa, mutta jos sulla ei ole, pelkkä tämäkään ei vielä tarkoita, että olisi. :)

juu kirjotin vähän hassusti mulla on siis astma

Uusimmat

Yhteistyössä