Kuume+ripuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Onko nyt jotain tälläistä liikkeellä? Pojalla alkoi to 38,5-39 asteen kuume ja seuraavana päivänä alkoi ripuli. Lämpöä on edelleen 37,7-38 ja ripuli eikun pahenee, saattaa käydä "kakalla" 5 kertaa 15min. sisään. Tänään myös oksensi kaikki mitä oli suusta saatu alas (eli tosi vähän).
Eilen kävi kyllä lääkärissä, mutta mies oli unohtanut tästä ripuloinnista mainita. Korvatulehdus kuitenkin löytyi ja antibioottikin aloitettu vasta tänään iltapäivällä (eli sen ei pitäisi vielä vaikuttaa)

myös meillä pikku prinsessalle (1v 4 kk) nousi eilen kuume ja tänään ollut ripulilla ja kuume vaan jatkuu..... Milloin kannattaa lääkäriin lähteä, jos siis vointi ei kohene? Neiti kuitenkin juo ihan ok, vaikka syömiset ei oikein maistukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minimii:
myös meillä pikku prinsessalle (1v 4 kk) nousi eilen kuume ja tänään ollut ripulilla ja kuume vaan jatkuu..... Milloin kannattaa lääkäriin lähteä, jos siis vointi ei kohene? Neiti kuitenkin juo ihan ok, vaikka syömiset ei oikein maistukaan.

no meilläkään ei poika juuri syö, juo kohtalaisesti. mutta ikää onkin jo 3v. ja on ihan suht pirteä, vähän kärttyinen, niin en ole niin kauhean huolissani.

Minulla oli eilen kuumetta 37.5 - 38.1 ja ripulia jo lauantaista. Olen tosin lähdössä ensiviikon maanantaina New yorkiin joten saattaa johtua jännityksestä. Sattuu koko ajan ylävatsaan ja ala vatsaan :-( Välillä tuntuisi että hengitys olisi raskaampaa.
Kellään ehdotuksia, mikä minua vaivaa. ( on ollu flunssaa jo huhtikuun alusta ja silloin olin viikon kipeä myös , ja sen jälkeen on ollut pientä flunssaa tähän asti.)

Yhteistyössä