kuumeiluketjuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täytyy sanoa että noi kuumeiluketjut ei mee mun jakeluun, aikuiset naiset viittii vatvoa ovislimojaan ja kieropäiviään.
Ehkä kannattais relata niin se tärppikin tulisi.

"Täällä kp 13 ja ovis taisi olla eilen - siis kp 12 kuten edellisessäkin kierrossa Joskohan tämä kroppa sitten alkaisi vihdoinkin toimia taas normaalisti kun viime kiertokin oli jo 32 päivää vanhaan tuttuun tapaan (koputan puuta). Ovistikut eivät siis ehtineet tähän kiertoon lainkaan, ihan kivuista ja limoista tuon taas bongasin. Pupuiltu on nyt ahkerasti ainakin että sen puoleen voisi olla taas piinailtavaakin LA-toive siirtyy nyt tuon mukaan sitten aika reilusti aikaisemmaksi (21.7.), mutta olkoon noin nyt vaan kuitenkin. Testiä teen aivan varmasti 10 päivän kuluttua (siinä ovistestipaketissa kun on tulossa myös herkkiä raskaustestejä )."

Hassua, aikuiset lääkärit on käskeny mua laskeen kiertopäivät, tekeen ovistestejä, seuraan ovismerkkejä.

Siis oikeesti, eikö aikuisilla lääkäreillä oo muuta tekemistä? Relaisivat vähän niin saisivat meidän lapsettomuusongelmat ratkaistua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyy sanoa että noi kuumeiluketjut ei mee mun jakeluun, aikuiset naiset viittii vatvoa ovislimojaan ja kieropäiviään.
Ehkä kannattais relata niin se tärppikin tulisi.

:laugh: Mun mielestä aikuiset naiset vatvoo (tälläkin palstalla) kummallisempiakin asioita kuin noita mainitsemiasi... Monestihan nuo ketjut on vauvakuumepuolella tai ainakin otsikosta selviää mitä aihe käsittelee, niin kannattaa hypätä lukematta yli, se voisi helpottaa :hug:
Eikä se tärppi aina valitettavasti ole siitä kiinni relaako vai ei, toiset ihmiset haluaa jakaa noitakin asioita toisten kanssa eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

Suosittelen että relaat itse :whistle:

Yhteistyössä