Kuumentaako mies mua vai eikö vaan välitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HiljaVarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitens ku exänyskä löytää uuden Naisen. Kukas sun autos sitten huoltaa, tai tuo kaupasta tuoretta pullaa, täh? Aikuinen ihiminen, tai jotain. Tuskin teinitkään kotona käy ku kattomassa, onko jääkaapissa ruokaa. Kyllä se taitaa Hilmaa elämä pelottaa, pidetään sitten tiukasti kiinni aikuistuvista lapsista ja entisestä ukosta, joka on kaveri.

Kahdelle edelliselle:

Olen tehnyt varsin selväksi tälle ihastukselleni, että en aio muuttaa minnekään seuraavaan viiteen vuoteen. Rakkaat kympit teinini tarvii mua täällä. Lisäksi nyksäeksäni on paras ystäväni ja kaikkien lasteni "ISÄ".

Jos ihastukselleni ei riitä, että mulla ei ole parisuhdetta tällä hetkellä muualla, on se kyllä kait hänen ongelmansa?

Siis aiot seuraavat 5 vuotta asua kimpassa exänyxäsi kanssa, olet sen ilmoittanut ihastuksellesi ja vielä ihmettelet miksi ihastuksesi on vaisu?

Ymmärrän todella tuota miestä. Miksi hänen pitäisi vannoa sinulla intohimoisesti rakkautta ja olla valmis sitoututumaan sinuun 100% kun itselläsi on arjessa rinnalla toinen mies asukoon hän yläkerrassa tai ei.

Tuollaisesta säädöstä ei tule mitään muuta mieleen kuin se, että haluat sinulla olevan 2 miestä.
Ihan turha valittaa ja ihmetellä. Ainoa ihmetyksen aihe on se, että sinä ihmettelet. Luulisi jo 50 -vuotiaana tietävän, että teot ratkaisevat (= tässä tapuksessa kunnon ero) eikä tyhjän puhuminen.

Viimeksi muokattu:
Mitens ku exänyskä löytää uuden Naisen. Kukas sun autos sitten huoltaa, tai tuo kaupasta tuoretta pullaa, täh? Aikuinen ihiminen, tai jotain. Tuskin teinitkään kotona käy ku kattomassa, onko jääkaapissa ruokaa. Kyllä se taitaa Hilmaa elämä pelottaa, pidetään sitten tiukasti kiinni aikuistuvista lapsista ja entisestä ukosta, joka on kaveri.

Exänyksä vai exänyskä. En ole aiemmin mokomaa kuullutkaan tai oikeammin lukenut ellit-palstoilta.

Minusta ap:n suunnitelma kuulostaa hyvältä. Eikö Demi Mooren naapuriin muuttanut exä vai oliko se toisinpäin. Bruce on ihana mies ja varmasti pitää hyvän huolen erosta toipuvasta exästään.
Siis siitä twiittaavasta A.K:sta.

Suosittelen ap:tä vaihtamaan palstaa 50+:lle. Siellä pohditaan kannattaako seukata lesken kanssa.
Kukaan ei halua olla korvike. Tuosta sanasta aina tulee mieleen sota-ajan korvikekahvi.

Huh tätä hellettä. Ei tulisi mieleenkään lähteä 300 km:n päähän jonkun suomi-iskelmäfanin horinoita kuuntelemaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja exänyskä?;11476045:
Exänyksä vai exänyskä. En ole aiemmin mokomaa kuullutkaan tai oikeammin lukenut ellit-palstoilta.

Minusta ap:n suunnitelma kuulostaa hyvältä. Eikö Demi Mooren naapuriin muuttanut exä vai oliko se toisinpäin. Bruce on ihana mies ja varmasti pitää hyvän huolen erosta toipuvasta exästään.
Siis siitä twiittaavasta A.K:sta.

Suosittelen ap:tä vaihtamaan palstaa 50+:lle. Siellä pohditaan kannattaako seukata lesken kanssa.
Kukaan ei halua olla korvike. Tuosta sanasta aina tulee mieleen sota-ajan korvikekahvi.

Huh tätä hellettä. Ei tulisi mieleenkään lähteä 300 km:n päähän jonkun suomi-iskelmäfanin horinoita kuuntelemaan.

Ja Alepatäti. Hanki itsellesi joku. Musta tai miehestäni siihen ei ole eikä tule olemaan. Sä oot selvästikin puutteessa. Suosittelen siirtymistä elävien pariin.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvakäsi;11476077:
Niin kerroppa wiltsu taas paikka jossa voitas naida!

Höyrypäällä on jo uus ukkeli, ei se susta välitä. Tosin luulen, että sitä vi*u**aa joku, ja rankasti. Taitaa olla niin, että von wanna bii aatelinen on jättänyt sen.

Kyllä se taitaa Hilmaa elämä pelottaa, pidetään sitten tiukasti kiinni aikuistuvista lapsista ja entisestä ukosta, joka on kaveri.

Nykyisestä miehestä. Joka on kaveri. Paras ystäväni.

Juu. Elämä pelottaa. Olet oikeassa. Melko huimaavan jännittävää antautua pelkästään naisena. Seikkailuihin.

Mulla on ollut lapsia 21-vuotiaasta lähtien enkä koskaan ole elämässäni asunut yksin.

Tämä käsillä oleva seikkailu ON pelottavaa. Pelottavan kiehtovaa....

Viimeksi muokattu:

Juu. Elämä pelottaa. Olet oikeassa. Melko huimaavan jännittävää antautua pelkästään naisena. Seikkailuihin.

Mulla on ollut lapsia 21-vuotiaasta lähtien enkä koskaan ole elämässäni asunut yksin.

Mikä tarve sinulla, von Sari, on jatkuvasti vaihtaa nikkiä? Yritätkö mitätöidä näin aiemmat vakuuttelusi (kuinka liittosi kestää ja plaa plaa ja plaa)? Yrität vakuuttaa iteäsi, että mies on , siis se ex, paras kaverisi.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh;11476206:
Mikä tarve sinulla, von Sari, on jatkuvasti vaihtaa nikkiä? Yritätkö mitätöidä näin aiemmat vakuuttelusi (kuinka liittosi kestää ja plaa plaa ja plaa)? Yrität vakuuttaa iteäsi, että mies on , siis se ex, paras kaverisi.
Mikä tarve sinulla on jatkuvasti vaihtaa nikkiä? Kukas täällä samalla nikillä aina kirjoittelisi?En huomannut rekkautumispakkoa...

Ap: Hiljaa hyvä tulee

On isompi kuin minulla, niin hän holmesin jussi...

Viimeksi muokattu:
Nöyrin anteeksipyyntöni aloittajalle. Nämä ääliöt saavat nyt provota rauhassa, vaikka Alepatäti vissiin onkin ainoa, joka haluaa munhun kontaktia kovasti.

Vietä loistava päivä, Alepatätsykkä!

Nöyrin anteeksipyyntöni aloittajalle. Nämä ääliöt saavat nyt provota rauhassa, vaikka Alepatäti vissiin onkin ainoa, joka haluaa munhun kontaktia kovasti.

Vietä loistava päivä, Alepatätsykkä!

Kiitos sitä samaa sinulle. Vien kohta laukkuni suutarille.
Pääasia, että juttu kulkee. Eihän täällä töissä muuten viitsisi ollakaan.

Viimeksi muokattu:
Ei vaan sä elät nyt sellaista elämäntilannetta, että en mä ainakaan naisena koskisi tuollaiseen mieheen pitkällä tikullakaan. Eroamassa, asuu saman katon alla exänsä kanssa ja teini-ikäiset kotona. Mieti nyt vähän itekin.

Totta.

Miten voinkin olla niin silmätön ja itsekäs!

Hän kuitenkin saa mut lämpenemään ja haluaa mut sinne, vaikka elänkin tässä tilanteessa. Se on mukavaa... Olen niistä hetkistä kiitollinen ja niinä hetkinä onnellinen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä