Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Hankala yhtälö..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä taas haluisin olla raskaana ja päästä synnyttämään,jos se menisi yhtä helposti kuin 2vk sitten :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:Miten sattuikaan mulla sama pulma |O Siis ei raskaudessa sinänsä mitään vikaa mutta pelkään taas diabetesta joka lihotti viimeksikin niin että:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä taas haluisin olla raskaana ja päästä synnyttämään,jos se menisi yhtä helposti kuin 2vk sitten :heart:
se synnyttäminenki oli ihan jees juttu, ihania muistoja =) Mut raskaana oleminen...eieieiieiiii
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä taas haluisin olla raskaana ja päästä synnyttämään,jos se menisi yhtä helposti kuin 2vk sitten :heart:
se synnyttäminenki oli ihan jees juttu, ihania muistoja =) Mut raskaana oleminen...eieieiieiiii
Mulla oli tosi helppo raskaus muutenkin,mitä nyt viimeisen 2vk aikana ennen synnytystä,kävin pariin otteeseen sairaalassa tarkkailussa.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:Miten sattuikaan mulla sama pulma |O Siis ei raskaudessa sinänsä mitään vikaa mutta pelkään taas diabetesta joka lihotti viimeksikin niin että:headwall:
olis hyvä jos parin viikon päästä nusasusta pääsis synnärille täysaikasta nassukkaa synnyttämäänei mitää kymmenien viikkojen odottelua :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:Miten sattuikaan mulla sama pulma |O Siis ei raskaudessa sinänsä mitään vikaa mutta pelkään taas diabetesta joka lihotti viimeksikin niin että:headwall:
olis hyvä jos parin viikon päästä nusasusta pääsis synnärille täysaikasta nassukkaa synnyttämäänei mitää kymmenien viikkojen odottelua :snotty:
Ei, en mä niin nopeasti haluisi. Tarvisin kyllä sen ajan suunnitteluun, tavaroiden, vaatteiden yms hankkimiseen! Se noin 20kg painonnousu saisi jäädä pois!