Pojun kävin herättämässä äsken ja tuntu tosi lämpöseltä. Mittasin kuumeen ja oli 37,8. Onkohan tuo kuumetta/lämpöä vai ihan normaalia yön jälkeistä "kuumuutta"? Meil on ainakin makkareissa aikas lämmin näillä ilmoilla ja itsekin nukun usein tuskstuneena kun on liian lämmintä... Noh...täytyy odotella vähän aikaa ja mitata kuume uudelleen, ennenkuin lähdetään liikenteeseen...