Kuuntelee musiikkia ihan täpöllä :) *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mie oon ihan issessein kotona... Vähänkö musiikki pauhaa :D Laura Voitilainen tällä hetkellä, eilen meinaa ostin, jossa samassa kaks levyä, näitä uusimpia biisejä... Mä niin tykkään...

Tortilloja meinasin tänään väsätä... Katsoa muutaman leffan ja olla vaan... Miten ihanaa!!!

Mun pitäis kirjoittaa kolme esseetä. Kuuntelen Händeliä ja syön kukkakaalia, juomana Pepsi Max. Kaveri soitti ja yritti houkutella mua jonnekin reggae-tapahtumaan. Ei hemmetti, kotonakin on saatava olla, ei jaksa vanha juosta pitkin kyliä. Eikä ole klassisen voittanutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mun pitäis kirjoittaa kolme esseetä. Kuuntelen Händeliä ja syön kukkakaalia, juomana Pepsi Max. Kaveri soitti ja yritti houkutella mua jonnekin reggae-tapahtumaan. Ei hemmetti, kotonakin on saatava olla, ei jaksa vanha juosta pitkin kyliä. Eikä ole klassisen voittanutta.

:)
Yleensä mie oon menossa jos vapaata, kotona kun saan olla ihan tarpeeks... Mutta nyt lunssan kourissa eikä oikeen hotsita... Autookaan kun ei nyt ole vielä käytössä niin ei viiti bussilla reissata, kun bussikorttikin tyhjänä :)
Nautin kerrankin yksinolosta ihan kotona...

Mä keitän perunoita. Huomasin kykeneväni kuuntelemaan Philip Glassia ja olen järkyttynyt. Olenko menettänyt musiikkimakuni vai olenko vain vaipumassa vaikeaan mielisairauteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Mä haluun tulla teille syömään!! |O
Mutkun... mun pitäs siivota vielä, jääkaapissa maustumassa täytekakku ja leipäkakku ja salaatti valmiina, kuopuksen synttärit vietetään huomenna..

No karkaat sillai vaivihkaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie en tiedä kuka tuo Philip Glass on :ashamed:

Yks säveltäjä. Mut kato nyt tätä:

http://www.youtube.com/watch?v=rywTXvF_Ll4

Hulluks oon tullunna.

Voi kun tää miun kone toimis kunnolla, pätkii ja rätkii tuuppi videoissa :headwall: Mutta siis se mitä selvän sain niin ihan kivan kuulosta ja näköstä...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Nyt on tortillat tehty jääkaappiin makustumaan :p :p :p
Kävin lainaa naapurista kasan leffoja... Kyllähän se päivä/ilta/yö kuluu näinkin :D

Mitä leffoja? Hyvää ruokahalua, muutes! Mulla ois varattuna kaikki Star Warssit sitä varten, että kunhan muksut lähtevät maalle, katson ne kaikki. Olen vielä Tähtien sota -neitsyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
*kade* Mieki haluisin joskus olla JUURI noin yksin. Musaa, hyvää ja oma itte. Yllensä jos likat menee hoitoon, niin sit on ukko kotona ja ei oo JUST tota OMAA rauhaa :D

Tää on niiiin luksusta.
Potkit joskus sen ukkos siks aikaa kavereittensa kanssa tai jotain et saat olla ihan rauhassa siekii :D